Gå til innhold

varmefølelse under foten

Anbefalte innlegg

Gjest varmefoten
Skrevet

Noen som har hatt det sånn at det plutselig blir varmt under den ene foten? Ikke vondt altså, bare sånn at det kjennes som den ene foten står på et gulv med varmekabler. Det kommer og går litt.

Nevrologisk? Noen som har hatt det sånn i forbindelse med prolaps???

Gjest fotform
Skrevet

Har ikke hatt under foten, men på utsiden av legg og lår. Pussig feeling, føles som om jeg sitter med beinet inntil en varmeovn, har fflere ganger tatt meg i å flyttepå foten for å komme vekk fra den innbilte varmekilden.

Vet ikke hva dette er, men tipper det er noen nerver som ligger i klem og mottar litt feilsignal.

Skrevet

Jeg har hatt akkurat det samme...aner ikke hva det var. Siste gangen var nå ihøst. Det varte en mnd tid (kom og gikk selvfølgelig) nå har jeg ikke hatt det på lenge. Jeg tror det var samtidig som jeg hadde veldig lavt jernnivå i blodet..uten at jeg vet at det er noen sammenheng der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...