Gå til innhold

Plakater i ruller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter slike plakater i forskjellige motiv. Vet jeg har sett det et sted, men husker ikke hvor. Man kan bla i mange forskjellige, og så finne rullen med det rette nr. når man finner det man ønsker. Skjønner dere hva jeg mener?

Butikk i Oslo som har det?

Skrevet

Før i tiden hadde de plakater på leketøysbutikker. Kanskje de har enda? Hva med bokhandlere? Musikkbutikker har vel musikk/film plakater? Spørs litt hva du er ute etter. Men helt ærlig så vet jeg ikke, har ikke kjøpt plakater på årevis.

Skrevet

På bokhandelen bruker de å ha sånne plakatstativ.

Har også sett det på enkelte lekebutikker.

Bor langt unna Oslo så jeg har ingen å anbefale.

Skrevet

hva med aaa bestille det paa nett.. mye mer aa velge mellom. (soke paa posters..event vintage posters)

Skrevet

Før i tiden hadde de plakater på leketøysbutikker. Kanskje de har enda? Hva med bokhandlere? Musikkbutikker har vel musikk/film plakater? Spørs litt hva du er ute etter. Men helt ærlig så vet jeg ikke, har ikke kjøpt plakater på årevis.

Jeg har sjekket to bokhandlere, men ikke av de største. Får ta en titt på Tanum og Norli, kanskje de har.

Jeg er ute etter mer sånn pene bilder, av natur, dyr eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...