Gå til innhold

Beskriv åttitallsmoten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dockside-sko, slitte Levi's 501, haremsbukser, Ball-gensere, lys leppestift, svarte ridestøvler, dunjakker med skinn på skuldrene, store krøller i håret.

Tights og pumps med ankelsokker var jo fint.

Dessuten skulle plastøredobbene matche plastbeltet, man var da detaljbevisst. Seint i 80-åra ble det mer neon-farger og "russerpynt" og slutt på pastellfargene.

Trøste og bære :)

Er det noen som husker "Stonewashed"- buksene?

Særlig kledelig for folk med kraftige lår.

Jada :)

Skrevet

Sokker,hansker og chiffong tørkler i neon farger.

Hansker med avklipte fingre.

Levis bukser med selvlagde hull eller med en stripe stoff sydd i sidene.

Store mohairgensere.

permanent og bleket hår

stooore plastbriller

rosa eller lyseblå sminke og himmelblå maskara.

Kunne sikkert skrevet på sidevis om dette ;o)

Å hjelpe meg! Nå kom jeg på at jeg hadde store hvite plastbriller á la Dollie de Luxe...

*fortrenger*

Skrevet

HAHAHAHA! *peker*

*gremmes*

fatter ikke hvorfor jeg paa doed og liv maa svare paa slike traader!!

skorpionfisken
Skrevet

Kjære vene! Flere Russ '85 her?

For en lettelse :)

Jeg har akkurat begynt på et høyskolestudie der minst halvparten av studentene er _født_ det året.

*knirker med rullator'n*

Jeg var i vår ferdig med en mastergrad. Før jeg begynte på studiet var jeg redd jeg skulle bli mor for de andre. Til min glede fikk jeg en kullkamerat som var 6 år eldre enn meg, og ei jente som var like gammel som meg der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...