Gå til innhold

drømmedama

Gjest for mange er det nok meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei gutter!

Kan dere beskrive drømmedama, utseende og egenskaper. Og en annen ting om dere ser ei ufattelig pen dame på byen, tørr dere ta kontakt?

Skrevet

Haha selvgod du da :D

Blir vel litt selvgod av å høre det endel ganger:) men det hjelper ikke på kjærligheten uansett er fortsatt like singel:(

Gjest tjohooo
Skrevet

Blir vel litt selvgod av å høre det endel ganger:) men det hjelper ikke på kjærligheten uansett er fortsatt like singel:(

Hører det rett som det er jeg og, men mange gutter har det jo med å stemple som drømmedama pga et godt førsteinntrykk, blir ikke høy på pæra liksom.

Skrevet

Ærlig, moden, reflektert,spørrende og humorristisk sans.

Jada jeg tørr og ta kontakt. Men hvem er pen, kommer vel ann på øyet som ser det.

Skrevet

Hvis det er en ufattelig pen dame, som samtidig virker jordnær og hyggelig, så ville det ikke vært noe problem å ta kontakt.

Hvis det er en ufattelig pen dame, som samtidig gir inntrykk av at hun vet det så alt for godt, så ville det vært av mindre interesse:-)

Gjest klara k klok
Skrevet

Hvis det er en ufattelig pen dame, som samtidig virker jordnær og hyggelig, så ville det ikke vært noe problem å ta kontakt.

Hvis det er en ufattelig pen dame, som samtidig gir inntrykk av at hun vet det så alt for godt, så ville det vært av mindre interesse:-)

men problemet er at man ofte kan ta feil, ofte kan usikkerhet forveksles med areroganse:)

Skrevet

men problemet er at man ofte kan ta feil, ofte kan usikkerhet forveksles med areroganse:)

Med noen års erfaring så ser man den forskjellen.

Men jeg forstår at det kan være et problem for yngre uerfarne gutter:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...