Gjest for mange er det nok meg:) Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hei gutter! Kan dere beskrive drømmedama, utseende og egenskaper. Og en annen ting om dere ser ei ufattelig pen dame på byen, tørr dere ta kontakt? 0 Siter
Gjest for mange er det nok meg:) Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Haha selvgod du da Blir vel litt selvgod av å høre det endel ganger:) men det hjelper ikke på kjærligheten uansett er fortsatt like singel:( 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Blir vel litt selvgod av å høre det endel ganger:) men det hjelper ikke på kjærligheten uansett er fortsatt like singel:( Hører det rett som det er jeg og, men mange gutter har det jo med å stemple som drømmedama pga et godt førsteinntrykk, blir ikke høy på pæra liksom. 0 Siter
Gjest policy Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Ærlig, moden, reflektert,spørrende og humorristisk sans. Jada jeg tørr og ta kontakt. Men hvem er pen, kommer vel ann på øyet som ser det. 0 Siter
Goliath Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Hvis det er en ufattelig pen dame, som samtidig virker jordnær og hyggelig, så ville det ikke vært noe problem å ta kontakt. Hvis det er en ufattelig pen dame, som samtidig gir inntrykk av at hun vet det så alt for godt, så ville det vært av mindre interesse:-) 0 Siter
Gjest klara k klok Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Hvis det er en ufattelig pen dame, som samtidig virker jordnær og hyggelig, så ville det ikke vært noe problem å ta kontakt. Hvis det er en ufattelig pen dame, som samtidig gir inntrykk av at hun vet det så alt for godt, så ville det vært av mindre interesse:-) men problemet er at man ofte kan ta feil, ofte kan usikkerhet forveksles med areroganse:) 0 Siter
Goliath Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 men problemet er at man ofte kan ta feil, ofte kan usikkerhet forveksles med areroganse:) Med noen års erfaring så ser man den forskjellen. Men jeg forstår at det kan være et problem for yngre uerfarne gutter:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.