Gå til innhold

Trives du der du bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kommer du fra/ bor du og er du fornøyd eller drømmer du om noe annet? Selv er jeg fra verdens tøffeste by og kunne aldri tenke meg å flytte.

Gjest tjohooo
Skrevet

Trives godt der jeg bor ja. Stedet jeg kommer fra er også hyggelig, i små doser :)

Skrevet

Byen jeg bor i trives jeg veldig godt i og blir ikke å flytte fra byen med det første. Leiligheten er en annen sak. Jeg ønsker å kjøpe meg leilighet. I dag leier jeg.

Skrevet

Ja,det gjør jeg. Men jeg vet ikke om jeg kommer til å bo her resten av livet. Sikkert ikke. Jeg er opprinnelig fra en annen kant av landet. Kanskje flytter jeg tilbake, ellers så flytter jeg til et annet land. Der det er vaaaaarmt:-)

Skrevet

Ser de fleste svarer på hvorvidt de trives, som forsåvidt også var spørsmålet, men det blir ikke så mye nevnt hvor de bor. Jeg bor i Oslo og trives utmerket! Er fra stavanger hvor jeg bodde hele livet frem til august i forfjor, da jeg flyttet hit til oslo. Akkurat nå tenker jeg at her vil jeg "bygge og bo"... Men mange andre jeg kjenner har gått lei oslo etter noen år, så man vet jo aldri. Men foreløpig trives jeg enormt. Har lyst til å kjøpe leilighet her i oslo en gang, når jeg får råd... *drømme*

Gjest inget just nu
Skrevet

Jeg er fra en liten by i Norge et sted, men det ble for trangt for meg. Nå bor jeg i Gøteborg, her jeg trives veldig godt. Akkurat passe stor by, fin og med godt kultur-/underholdnings-tilbud. Men jeg skal nok tilbake til Norge om noen år. Da vil jeg helst bo i Stavanger, Bergen eller Oslo, i den rekkefølgen.

Skrevet

Jeg er egentlig fra et bittelite sted i Finnmark. Nå bor jeg på et lite sted i Akershus, og trives kjempebra her. Har bodd litt andre steder også, blant annet i Oslo. Har bra tilgang på tog herfra, og synes det er passe langt til byen (Oslo, altså).

Skrevet

Jeg er født og oppvokst i Oslo, men bor nå på et mindre sted nord på Romerike i Akershus.

Jeg sa før at jeg alltid skulle bo i Oslo. Kombinasjonen boligpriser og mann med barn fra før, tilsa at vi måtte ut av byen - så vi valgte å flytte etter ungene. Jeg har ikke angret et sekund - men så er jeg i Oslo på 30 minutter også da. Har ikke lyst til å bo så MYE lenger unna :)

Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å bo noe annet sted. :)

Gjest om en stund
Skrevet

Drømmer litt om en mellomstor by ved sjøen :)

Skrevet

Bor sentralt, men samtidig marka som nærmeste nabo, det betyr mye for meg. 20. min.med buss til sentrum, men flere bra kjøpesentre i motsatt retning så handling kan kombineres med å gå tur. 40 min. gange. Synes jeg har alt ved å bo slik og trives godt i lettstelt terrasseleilighet med sol fra morgen til kveld, en liten hageflekk også.

Ser allikevel fram til vinter og påskeferier til fjells. Hver helg og nesten to måneder om sommeren bor jeg ved sjøen så synes jeg varierer bra gjennom året, sikkert mye derfor jeg trives så godt.

Skrevet

ja, jeg trives kjempegodt der jeg bor. Det er derfor det kommer til å ta all evighet for oss å få kjøpt hus... Vi vil ikke flytte langt!

Skrevet

Jeg bor litt utenfor sentrum av Oslo, med en fantastisk utsikt ut over byen og fjorden - og med bare hyggelige naboer.

Trives særdeles godt med både nærmiljøet, byen og beliggenheten.

Det skal mye til før jeg vurderer å flytte:-)

Skrevet

Jeg er opprinnelig fra et lite sted i østfold, men har ikke bodd der siden jeg var 18 år.

Har bodd flere steder i Noge og utlandet etter det.

Nå bor jeg rett utenfor Oslo og stortrives. Satser på å bli boende her hvor jeg har pose og sekk - nærhet til både storby og natur.

Skrevet

Jeg ble født i nordnorge, vokste opp forskjellige steder i nord-trøndelag, nordland og utenfor oslo. Har bodd i Oslo sentrum i flere år, og trivdes med det. Nå bor jeg en passe t-bane tur utenfor Oslo sentrum, men har ikke bodd her lenge nok til å vite med sikkerhet hvor godt jeg trives :-)

".........................."

Skrevet

Ja jeg trives veldig, bor for tiden i bergen pga studier, men er fra østlandet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...