Gå til innhold

kan man bruke to tannleger?

Anbefalte innlegg

Gjest tannfeen hanne
Skrevet

Får innkallelse fra to steder, og føler meg illojal mot den jeg ikke går til for tiden.. Var i høst et sted som jeg har vært de siste 3-4 årene. Tidligere gikk jeg et annet sted. Hvor skal jeg gå? Det er egentlig det samme for meg.. Resten av familien går der jeg gikk først, og da jeg var der med det ene barnet lurte de på om jeg gikk hos dem. Hm.... Liten sak, men dras i to retninger. Hva hadde du gjort?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hater å gå til tannlegen. Så valget er enkelt for meg. Jeg velger den som får meg til å slappe mest av. Et annet krav er at vedk. ikke må være hardhendt.

Skrevet

Tør du ta med en pose fra BikBok inn på Hennes&Mauritz? ;)

Skrevet

Du kan jo la den ene behandle tennene oppe og den andre tennene nede. Eller hvis tannlegene synes det blir urettferdig kan de få hver sin side? Be om et felles møte hvor dere diskuterer problemstillingen....

Hvis problemet til tannlegene er at de har for få pasienter kan du tipse om at mange steder i Finnmark har de vært uten tannlege i mange, mange år.

Angela1365380318
Skrevet

Gå der du trives best, de som får deg til å slappe av, der du er mest fornøy med behandlingen eller gå etter pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...