Gå til innhold

Meg på NRK 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

For interesserte kan dere "se meg" på NRK1 Søndag kveld. :-)

Skrevet

Hva mener du med "se meg" (i gåseøyne) ?

:-) , kl.21.20

Skrevet
:o) søskenbarnet mitt kommer på TV på selveste lørdagskvelden :o), "Den store klassefesten", hun gikk i klassen til Robert Stoltenberg !!!!
Skrevet

:o) søskenbarnet mitt kommer på TV på selveste lørdagskvelden :o), "Den store klassefesten", hun gikk i klassen til Robert Stoltenberg !!!!

Men jeg får jo en og en halvtime BARE om "meg" :-)

Skrevet

Meg Ryan??

Nix!! kl.21.20 på Nrk 1 :-)

Skrevet

Og jeg skal ha 10.000 fordi jeg tipset deg. Du kan sette dem rett på konto.

Skrevet

Nix!! kl.21.20 på Nrk 1 :-)

For Meg er Meg Meg Ryan...

...den var dyp....;-)

Skrevet

Serendipity (t)

Programinfo

16. Januar kl. 21:20 - 22:45 ShowView: 1418516

Amerikansk romantisk komedie fra 2001

Midt under julerushet skjer det: Jonathan og Sara møtes i et stort varemagasin og er øyeblikkelig på bølgelengde. Men i stedet for å avtale et nytt møte, vil Sara la skjebnen råde. Med John Cusack, Kate Beckinsale, Molly Shannon. Regi: Peter Chelsom

Varighet: 01:25

Skrevet

Og jeg skal ha 10.000 fordi jeg tipset deg. Du kan sette dem rett på konto.

Konto nr. ????

Skrevet

Åh, skal du være gjest i Da Capo?

;)

Jepp... Åssen tok den den ;-)

Skrevet

Hadde vært enda et hakk letter å fatte hvis du hadde skrevet: se "meg" i stedet for "se meg" :-)

"..........................."

Skrevet

For Meg er Meg Meg Ryan...

...den var dyp....;-)

Men i dette tilfellet er det MEG!!!! he he

Skrevet

Serendipity (t)

Programinfo

16. Januar kl. 21:20 - 22:45 ShowView: 1418516

Amerikansk romantisk komedie fra 2001

Midt under julerushet skjer det: Jonathan og Sara møtes i et stort varemagasin og er øyeblikkelig på bølgelengde. Men i stedet for å avtale et nytt møte, vil Sara la skjebnen råde. Med John Cusack, Kate Beckinsale, Molly Shannon. Regi: Peter Chelsom

Varighet: 01:25

Jepp. Ikke akkurat verdens festligste film, men tagbar søndagunderholdning når man ikke har annet å drive med.

Skrevet

Hadde vært enda et hakk letter å fatte hvis du hadde skrevet: se "meg" i stedet for "se meg" :-)

"..........................."

Ja, tenkte det på også. Men jeg skev også med se i anførselstegn for jeg kan jo ikke sees heller. Ingen i filmen heter nicket mitt. :-)

Skrevet

Jepp. Ikke akkurat verdens festligste film, men tagbar søndagunderholdning når man ikke har annet å drive med.

Hva er det du mener egentlig? At du kjenner deg igjen i filmen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...