Gå til innhold

Synske dolere: hvor har jeg lagt beltet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært flere som har spurt etter forslag for forlagte ting.

Nå trenger jeg hjelp her. Jeg har et belte som passer til en bukse, og det er sporløst forsvunnet.

Jeg har ikke skiftet og tatt av beltet noen andre steder enn hjemme, men jeg har lett og lett og aner ikke hvor det kan være.

Et belte er da ikke lett å stikke bort!

Siste jeg hadde det var før jeg vasket buksa som jeg bruker det mest på. Etterpå har jeg ikke sett det.

Har lett alle de vanlige stedene, som i skapet, på hylla på badet osv,

Hvor er beltet?

Skrevet

Datteren din har tatt det og bruker det som halsbånd til en av kosedyrhundene sine.

Det gjør ihvertfall min...

skorpionfisken
Skrevet

Det ligger på gulvet bak skittentøyskurven.

Eller så henger den over den metallpinnen inni skapet ditt som du henger kjoler og slike ting på...

Skrevet

Hva med underst i kleskurven? Jeg har ihvertfall kleskurver som jeg tømmer, men hvor det alltid ligger noe igjen nederst (enkle sokker, duker osv.)...

Gjest rutangis netu
Skrevet

Tenk etter hvor du la det etter at du tok det av buksa! La du det på nattbordet, senga, en kommode, badekaret... Og kikk så på gulvet under og bak disse stedene.

Kanskje det henger på en kleshenger i skapet dit. Eller det ligger rullet sammen i et annet skap eller en annen kommode.

Jeg finner ting de merkeligste steder. Har helt sluttet å lete etter ting som forsvinner. Til slutt så dukker de opp av seg selv. PÅ de merkeligste steder.

Skrevet

I vaskemaskina?

Nederst i skittentøykurven?

I et klesskap?

I en bag du ikke har pakka ordentlig ut av etter forrige hyttetur?

I lekekassa til datra di?

Under senga di?

Gjest falturiltura
Skrevet

Bak eller under varmtvannsberederen (hvis den er på vaskerommetm ps. der fant jeg mitt lenge ettersøkte belte....) eller innerst underst senga... Eller inne i et av skapene på badet...

mil1365380270
Skrevet

Har du lett nederst, bakerst i skapet også? Under sengen? Vi får inderlig håpe ikke postmannen tok det ;-)

Skrevet

Sjekk alle knagger i huset. Der pleier jeg å finne mine belter, når jeg har banna og sverta lenge nok og leita alle andre steder.

Skrevet

I kjøleskapet, eller ved telefonbordet.

Nope.

Skrevet

Datteren din har tatt det og bruker det som halsbånd til en av kosedyrhundene sine.

Det gjør ihvertfall min...

hehe, det kunne nok skjedd.

Men ingen kosedyr med beltehalsbånd var å finne. ;)

Skrevet

Det ligger på gulvet bak skittentøyskurven.

Eller så henger den over den metallpinnen inni skapet ditt som du henger kjoler og slike ting på...

Har sjekket, men dessverre. *sukk*

Skrevet

Hva med underst i kleskurven? Jeg har ihvertfall kleskurver som jeg tømmer, men hvor det alltid ligger noe igjen nederst (enkle sokker, duker osv.)...

Har sjekket både skittentøyskurv og skaphyllene, men nei.

Skrevet

Tenk etter hvor du la det etter at du tok det av buksa! La du det på nattbordet, senga, en kommode, badekaret... Og kikk så på gulvet under og bak disse stedene.

Kanskje det henger på en kleshenger i skapet dit. Eller det ligger rullet sammen i et annet skap eller en annen kommode.

Jeg finner ting de merkeligste steder. Har helt sluttet å lete etter ting som forsvinner. Til slutt så dukker de opp av seg selv. PÅ de merkeligste steder.

Har lett bak varmtvannsberederen som står rett ved hylla på badet som jeg pleier å legge beltet på. Har lett i alle skuffer i kommondene på soverommet.

Sannsynligvis har jeg kommet på noe, eller begynt å snakke om noe, idet jeg tok av beltet, og så har jeg tatt det med til et eller annet mer eller mindre usannsynlig sted *sukk*

Skrevet

I vaskemaskina?

Nederst i skittentøykurven?

I et klesskap?

I en bag du ikke har pakka ordentlig ut av etter forrige hyttetur?

I lekekassa til datra di?

Under senga di?

Sjekket alle stedene, men ikke noe belte. *sukker*

Sjekket til og med bagen fra forrige svømmehalltur.

Skrevet

Bak eller under varmtvannsberederen (hvis den er på vaskerommetm ps. der fant jeg mitt lenge ettersøkte belte....) eller innerst underst senga... Eller inne i et av skapene på badet...

Nope, ikke der heller.

Skrevet

Har du lett nederst, bakerst i skapet også? Under sengen? Vi får inderlig håpe ikke postmannen tok det ;-)

hehe, ja det var det, da.

Nei, det ligger ikke under sengen, heller. Har sjekket hele skapene.

Men bak alle eskene med sko har jeg ikke sjekket, får gjøre det nå...*håpe*

Selv om sannsynligheten for at jeg kan ha slengt det _bak_ skoeskene er liten...

Skrevet

Sjekk alle knagger i huset. Der pleier jeg å finne mine belter, når jeg har banna og sverta lenge nok og leita alle andre steder.

*puh*

Har løpt opp og ned og sjekket alle knagger, garderobeskap i gangen og knagger på vaskerom.

Kunne jeg enda ringt til det, som jeg gjorde da jeg ikke fant mobilen min.

;)

Skrevet

På gulvet i klesskapet der du henger opp klær. Du hang det over en kleshenger, på en knagg, over ei stang el, og det har falt ned slik belter alltid gjør, så nå er det innerst nederst der sammen med skoene og veskene du aldri bruker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...