Gå til innhold

Synske dolere: hvor har jeg lagt beltet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest Zynske Zarine
Skrevet

Det har falt ned bak kommoden din. Du må flytte den litt fram for å se beltet.

mil1365380270
Skrevet

hehe, ja det var det, da.

Nei, det ligger ikke under sengen, heller. Har sjekket hele skapene.

Men bak alle eskene med sko har jeg ikke sjekket, får gjøre det nå...*håpe*

Selv om sannsynligheten for at jeg kan ha slengt det _bak_ skoeskene er liten...

Henger ikke på en kleshenger da?

Skrevet

Plutselig kom jeg på hva som kunne ha skjedd, at jeg hadde brukt det på ei annen bukse som jeg ikke bruker så ofte.

Og sjekket, og der var det. På penjeansen jeg brukte på nyttårsaften...da jeg var så trett etterpå at jeg ikke husket at jeg hadde brukt belte.

Jiippiiiii -

og takk for hjelpen alle, det fikk tankevirksomheten i sving så jeg fant det!

:)

Skrevet

Du har sittet å spist godis en kveld eller noe annet kanskje, og følt deg stappet og oppblåst i magen. Rivd av deg belte og slengt det bak stolen eller sofaen?

Muligheten er til stede, hvis du ikke har støv på hjernen og drar frem og vasker rundt og bak alt så og si hver dag :-)

Tror ikke du er av den typen.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Har lett bak varmtvannsberederen som står rett ved hylla på badet som jeg pleier å legge beltet på. Har lett i alle skuffer i kommondene på soverommet.

Sannsynligvis har jeg kommet på noe, eller begynt å snakke om noe, idet jeg tok av beltet, og så har jeg tatt det med til et eller annet mer eller mindre usannsynlig sted *sukk*

I verste fall har du kastet det i søpla! Jeg tror jeg har klart å slenge sølvteskjeer ned i der jeg, sammen med kakerestene på asjettene.

Eller så ligger det i fryseboksen. hehe...

Jeg presterte å ringe politiet for å melde lommeboka mi med alle bankkort tapt jeg, i tilfelle noen hadde levert den inn, for så å finne den i kjøleskapet litt senere. Heldigvis hadde jeg ikke rukket å sperre kortene enda.

Gjest opplagt
Skrevet

Sist du hadde sex brukte du det som halsbånd på partneren din.

Skrevet

Plutselig kom jeg på hva som kunne ha skjedd, at jeg hadde brukt det på ei annen bukse som jeg ikke bruker så ofte.

Og sjekket, og der var det. På penjeansen jeg brukte på nyttårsaften...da jeg var så trett etterpå at jeg ikke husket at jeg hadde brukt belte.

Jiippiiiii -

og takk for hjelpen alle, det fikk tankevirksomheten i sving så jeg fant det!

Filler'n, så ikke at du hadde funnet beltet før jeg skrev innlegget til deg. Litt skuffet over at jeg ikke er synsk likevel :-/

Skrevet

Du finner beltet i skittentøyskurven!

Kunne ha vært der.

Men altså, nå har jeg funnet det :)

Gjest en zynsk
Skrevet

Hvis det i ikke gikk med i dragsuget da du kastet alle trusene dine i søpla, finner du det nok igjen i fryseboksen. :-)

Skrevet

Hvis det i ikke gikk med i dragsuget da du kastet alle trusene dine i søpla, finner du det nok igjen i fryseboksen. :-)

*LOL* kastet trusene i søpla?

Jammen får jeg mange kreative forslag her, ja.

Fryseboksen var faktisk en mulighet som jeg kunne ha gjort, men altså, nå har jeg funnet det heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...