Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 60år.Samboer med samme mann i 15år. Spiller golf sammen,og har et aktivt sosialt liv med mange gode venner. Han og jeg kan ikke snakke sammen. Forbi hverandre hele tiden.Jeg blir veldig irritert, og synes jeg har grunn til å irritere meg.Men ikke så sterkt! Har tenkt å flytte i mange år.Han ønsker ikke det.På pga.vårt sosiale liv, skulle jeg ønske å holde ut. Kanskje jeg gjør det,hvis jeg får hjelp mot min irritasjon.Tidligere i livet,inntil jeg traff ham,har jeg ikke visst hva aggresjoner var. Var bare snill!.Kanskje det kan være hormonelle årsaker til at jeg blir SÅ sint? Er det noen hormoner eller noe annet jeg kan spise for å roe ned? Jeg er aldri så irritert på andre. Siden vi er såpass gamle(han 68 år) og at vi har så hyggelig sosialt liv med andre,har jeg lyst til å holde ut.Men jeg liker ikke meg selv slik jeg oppfører meg overfor ham nå.Det er ikke noe vondt i ham,men vi er svært ulike intellektuelt sett.Har du forslag til noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170490-irritabelhormonbehandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Mette Moen, Gynekolog

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Jeg fikk ikke anledning til å forklare hvorfor spørsmålet er irrelevant. Jeg tror ikke det har noe med dine hormoner å gjøre, men kanskje med din personlighet eller livssituasjon?

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...