Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her kommer et spm som sikkert for mange er litt dumt, men jeg spør allikevel.

Jeg testet med eggløsning i går ettermiddag og da fikk jeg to strek - altså eggløsning. Jeg testen nå og da fikk jeg bare en strek. Er da toget kjørt for denne måneden eller er det nå det er bare å ringe gubben å be han se til å komme seg hjem fra jobb?

Ifølge testinga har jeg forøvrig eggløsning omtrent tre dager enn det jeg tidligere har trodd så jeg vil anbefale de som sliter om å sjekke denne. Jeg fikk kjøpt billige tester på nettet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170492-eggl%C3%B8sning-og-blink/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egget lever i 24 timer etter eggløsningen, så hadde du eggløsning i går, burde du hoppe i høyet i dag! ; ) Det skulle dere gjort tirsdag, onsdag og torsdag og...

Er kanskje litt drastisk å be han komme seg hjem fra jobb men... : ) HVis dere stress-puler, så kommer dere til å bli drittlei... ikke ha sex fordi dere MÅ, men fordi dere vil..

Lykke til. : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...