Gjest lærelina Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 CD rom hvor en kan lære seg diverse språk, er det en plass jeg kan bestille det fra, i norge?? 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Låne på biblioteket? Helt gratis. ) ja det har JEG prøvd - men man kan jo ikke låne lenger enn 3 uker - - - - - Det var bare Plutten som lærte å hilse på fransk .....Vi andre er veldig gode på kroppspråk da! 0 Siter
Gjest lærelina Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Låne på biblioteket? Helt gratis. ) Takk for tipset, jeg skal høre med dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 ja det har JEG prøvd - men man kan jo ikke låne lenger enn 3 uker - - - - - Det var bare Plutten som lærte å hilse på fransk .....Vi andre er veldig gode på kroppspråk da! Vi har 8 ukers lånetid på språkkurs vi, også på cd-rom-kursene. ) 0 Siter
flisa Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Vi har 8 ukers lånetid på språkkurs vi, også på cd-rom-kursene. ) dæven! - men jeg klarer ikke å lære fransk på 8 uker - nope! 0 Siter
Gjest interaktive cd-rom Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg kjøpte det på Norli bokhandel i Oslo, du kan evt bestille derfra. Det finnes flere serier, men jeg anbefaler serien TALK NOW! som finnes i mange ulike språk og flere nivåer/trinn. De er kjempebra, det er cd-rom med interaktive bilder og morsomme tilbakemeldinger. Mener jeg betalt i underkant av 300 kr. pr stk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.