Jeg er en annen Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Her kan man teste om man har fordommer mot gamle, tjukke eller svarte folk: https://implicit.harvard.edu/implicit/ Klikk på 'Demonstration' for å ta en rask test. Som det framgår av linken er dette et seriøst forskningsprosjekt i regi av Harvard. Av de testene jeg tok viste det seg at jeg ikke hadde ubevisste fordommer mot gamle, svarte, feite eller kvinner -- men litt fordommer mot jøder og homser. 0 Siter
pasa22 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 "Your data suggest a moderate automatic preference for European American relative to African American" IIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKK, Og jeg som trodde det var motsatt. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 Jeg får den ikke til å virke.. Du må ha JavaScript innstallert/aktivert (det har de aller fleste nettlesere). Kan ta noe tid å laste inn hvis du har ei treig linje. 0 Siter
Champagne Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Du må ha JavaScript innstallert/aktivert (det har de aller fleste nettlesere). Kan ta noe tid å laste inn hvis du har ei treig linje. Har bredbånd og Java. Får lastet den greit opp, men finner ikke noe sted å trykke for å begynne. Musa forsvinner bare. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 Har bredbånd og Java. Får lastet den greit opp, men finner ikke noe sted å trykke for å begynne. Musa forsvinner bare. Merkelig. I vinduet som dukker opp klikker du en gang med musa for å starte, deretter space for å sette igang og så e eller i for å velge kategorier. 0 Siter
Champagne Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 "Your data suggest a moderate automatic preference for European American relative to African American" IIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKK, Og jeg som trodde det var motsatt. Jeg fikk strong, jeg.. Men når sant skal sies, det var vanskelig å trykke rett når de skiftet side hele tiden! Jeg gir iallefall f*** i folks hudfarge, jeg er mer opptatt av hvordan mennesker oppfører seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.