Gå til innhold

Å drepe en gravid kvinne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare det å drepe noen som helst (kvinne, mann, barn) er jo totalt sykt. Håper kreket blir buret inne i mange år.

Med vennlig hilsen

Skrevet

I dette tilfellet var det visst (nok en) somalier. Vi får bare håpe at ikke dette forringer berikelsen av det flerkulturelle samfunnet.

Skrevet

Bare det å drepe noen som helst (kvinne, mann, barn) er jo totalt sykt. Håper kreket blir buret inne i mange år.

Med vennlig hilsen

Et liv er selvsagt like mye verdt..

Jeg personlig får litt mer følelser når det gjelder barn, gravid kvinne, gammel dame enn hvis det f.eks er en mann på 40.

Andre har kanskje andre preferanser, eller er så gode at de føler det samme uansett hvem drapsofferet er. Og dette er ikke ironisk, selv om jeg vet det kan oppfattes sånn.

Ekte godhet fascinerer meg.

Skrevet

Et liv er selvsagt like mye verdt..

Jeg personlig får litt mer følelser når det gjelder barn, gravid kvinne, gammel dame enn hvis det f.eks er en mann på 40.

Andre har kanskje andre preferanser, eller er så gode at de føler det samme uansett hvem drapsofferet er. Og dette er ikke ironisk, selv om jeg vet det kan oppfattes sånn.

Ekte godhet fascinerer meg.

Hei,

For meg er det så "av skaleen" at det er skrikende galt uansett hvem det rammer. Det er slik at man helst ikke vil tenke på det, engang - uansett hvem det er som volden rammet i dag.

Skrekkelig uansett.

Med vennlig hilsen

Skrevet

I dette tilfellet var det visst (nok en) somalier. Vi får bare håpe at ikke dette forringer berikelsen av det flerkulturelle samfunnet.

Ja, det er selvsagt langt verre når det er en somalier som dreper enn hvis det er noen andre, ikke sant?

Bytt ut "somalier" med "jøde", så ser du selv (forhåpentligvis) hvem du slekter på.

Skrevet

Hei,

For meg er det så "av skaleen" at det er skrikende galt uansett hvem det rammer. Det er slik at man helst ikke vil tenke på det, engang - uansett hvem det er som volden rammet i dag.

Skrekkelig uansett.

Med vennlig hilsen

Da er nok du et bedre menneske enn meg..

Skrevet

Ja, det er selvsagt langt verre når det er en somalier som dreper enn hvis det er noen andre, ikke sant?

Bytt ut "somalier" med "jøde", så ser du selv (forhåpentligvis) hvem du slekter på.

Min mormor er jøde, har du noen antipatier mot jøder eller?

Skrevet

Hei,

Skrekkelig uansett.

Med vennlig hilsen

Å drepe sine egne barn vil jeg nå betegne som det verste man kan gjøre. Og her har mannen både drept barnet sitt og konen sin. Sier seg selv at det topper skalaen..

Skrevet

Hei,

Nei, tvertimot. Jeg har slaktet hvert eneste anti-jødiske innlegg jeg har sett på DOL siden 1998. Jeg går side om side på Krystallnatt-markeringer.

Poenget mitt ovenfor Kahn er jo nettopp at både "jøder" og "somaliere" er en del av det fargerike fellesskapet han forsøker å drite ut. Nazister bryr seg ikke om det er en jøde, muslim eller somalier de tar. Å tro at man kan "redde de ene, og trakassere de andre" er en dustet fantasi.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sør er dessuten jødehater med kristenfobi, og har åpenbart blancofullmakt av Doktoronline til å trakassere, håne, mobbe eller sjikanere enhver som HAN mener faller utenfor det politisk korrekte mainstream.

Å svare ham med samme mynt er jevngodt med DOLitisk selvmord, da stenger de deg ute tvert. Ikke svar'n, da fråder han av sinne.

Eller hva, DOLmaster?

Skrevet

Å drepe sine egne barn vil jeg nå betegne som det verste man kan gjøre. Og her har mannen både drept barnet sitt og konen sin. Sier seg selv at det topper skalaen..

Hei,

Hva med å drepe konen og ungen til naboen, da?

Det blir bare tull å sette slike drap opp mot hverandre. De er uforståelig grusomme, enten det er kvinne, mann, gutt, jente.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sør er dessuten jødehater med kristenfobi, og har åpenbart blancofullmakt av Doktoronline til å trakassere, håne, mobbe eller sjikanere enhver som HAN mener faller utenfor det politisk korrekte mainstream.

Å svare ham med samme mynt er jevngodt med DOLitisk selvmord, da stenger de deg ute tvert. Ikke svar'n, da fråder han av sinne.

Eller hva, DOLmaster?

*ler*

Men det merkelige er at du til dags dato fremdeles ALDRI har klart å finne ETT eneste innlegg signert av meg som er "anti-jødisk".

Derutover er det interessant (fra et medisinsk perspektiv) hvor interessert du er i å diskutere "Sør" med andre.

Skrevet

Da er nok du et bedre menneske enn meg..

Det tror jeg ikke på. Jeg tror ikke man er et "verre" menneske fordi man "føler litt ekstra" for de man identifiserer seg med.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Hva med å drepe konen og ungen til naboen, da?

Det blir bare tull å sette slike drap opp mot hverandre. De er uforståelig grusomme, enten det er kvinne, mann, gutt, jente.

Med vennlig hilsen

Normale folk har jo sterke følelser for familien sin. Ikke vanlig at man føler sånt for nabo og nabobarn. Derfor mener jeg at drap på sine egne er mer ekstremt enn drap på folk man ikke er like sterkt knyttet til følelsesmessig.Samtidig er det i grunn verre når et barn dør enn en eldre person. Men jeg respekterer at du er uenig i meg der...

mvh

Skrevet

Normale folk har jo sterke følelser for familien sin. Ikke vanlig at man føler sånt for nabo og nabobarn. Derfor mener jeg at drap på sine egne er mer ekstremt enn drap på folk man ikke er like sterkt knyttet til følelsesmessig.Samtidig er det i grunn verre når et barn dør enn en eldre person. Men jeg respekterer at du er uenig i meg der...

mvh

Hei,

Jo, men så kan man jo argumentere for at det er verre å drepe noen "helt tilfeldig" enn etter en svær krangel som gikk over styr.

Det jeg mener er at å drepe er så skrekkelig uansett at det blir meningsløst å si det ene er verre enn det andre. Det blir litt som en diskusjon om det er verre å drepe 5,9 millioner jøder eller 6,1 millioner jøder. Begge deler er jo så hinsides alt man kan forestille seg.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Pr. 13/1 har altså disse "berikerne" tatt livet av 3 personer hittil i år, hvorav ett ufødt barn. Vi kan legge til skambankingen av den handicappede på Holmlia, massevoldtekt og i dag fengsles enda en "beriker" for drapet i Sogndal i fjor. Pluss rekken av ran og vold vi aldri hører om.

Altså bare hittil i år.

....

Man kan undre seg på hvor mange liv som må gå tapt, hvor mange som må frarøves helsen før noen begynner å innse at ting har gått fryktelig galt, og at noe må gjøres.

Skrevet

Pr. 13/1 har altså disse "berikerne" tatt livet av 3 personer hittil i år, hvorav ett ufødt barn. Vi kan legge til skambankingen av den handicappede på Holmlia, massevoldtekt og i dag fengsles enda en "beriker" for drapet i Sogndal i fjor. Pluss rekken av ran og vold vi aldri hører om.

Altså bare hittil i år.

....

Man kan undre seg på hvor mange liv som må gå tapt, hvor mange som må frarøves helsen før noen begynner å innse at ting har gått fryktelig galt, og at noe må gjøres.

....noe har faktisk skjedd, asylsøknaden til Norge i 2004 har nesten halvert seg.

Skrevet

....noe har faktisk skjedd, asylsøknaden til Norge i 2004 har nesten halvert seg.

Ja, og det er gledelig.

En kraftig reduksjon er eneste utvei, sammen med en prioritering av reelle asylsøkere.

Da kan vi bedre ta oss av de ankomne, herunder gjøre en skikkelig integreringsjobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...