Gjest tjohooo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Jeg er drittlei alle filmer som liksom bygger seg opp til et spenningspunkt, forviklinger på slutten, alt løses og happy ending. Jeg vil se en film som har et jevnt handlingsforløp, gjerne en positiv og glad film, gjerne med litt dypere mening. Anbefalinger? 0 Siter
Champagne Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Positiv og med dypere mening? Jeg elsker kostymedramaer, så "farlige forbindelser" er min nummer en. Mye posisivt i den.. Javel, ikke så mye da, heller litt løgn og manipulering.. 0 Siter
serendipity Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 "Historien om David Gale" KANONBRA!!!!!!!!! 0 Siter
G-bo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Henger meg på "Lost in translation", fantastisk film:-) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Lost In Translation. Har sett den... hadde den vært hakket mindre deprimerende, hadde den vært midt i blinken. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Positiv og med dypere mening? Jeg elsker kostymedramaer, så "farlige forbindelser" er min nummer en. Mye posisivt i den.. Javel, ikke så mye da, heller litt løgn og manipulering.. Aldri hørt om, men høres litt dynastiet ut 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 "Historien om David Gale" KANONBRA!!!!!!!!! Schizofrene mannen? Sett den og... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Har sett den... hadde den vært hakket mindre deprimerende, hadde den vært midt i blinken. A Straight Story. En fantastisk film! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Henger meg på "Lost in translation", fantastisk film:-) Depressiv! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 A Straight Story. En fantastisk film! da prøver jeg et lite søk på den. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 da prøver jeg et lite søk på den. Du trenger ikke å søke. Du har mitt ord på at den er fantastisk. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Du trenger ikke å søke. Du har mitt ord på at den er fantastisk. Kazaa-søk etter filmen itself 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Vet det ikke er dette du er ute etter men kan jeg friste med en ordentlig psycko thriller? nemlig Colour of Night med Bruce Willis? Råbra!! Så den her om dagen nemlig. Har alltid vært veldig glad i romantiske komedier alla Notting Hill, men har nå blitt skikkelig psychothriller fan hehe.... merkelig:) Er det forresten noen som kan anbefalle en god psycho film? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Vet det ikke er dette du er ute etter men kan jeg friste med en ordentlig psycko thriller? nemlig Colour of Night med Bruce Willis? Råbra!! Så den her om dagen nemlig. Har alltid vært veldig glad i romantiske komedier alla Notting Hill, men har nå blitt skikkelig psychothriller fan hehe.... merkelig:) Er det forresten noen som kan anbefalle en god psycho film? neeei det er jo det siste jeg vil ha, med topp-punkt og asymetrisk spenningskurve og det hele... Kiss the girls var det en som het, men jeg husker ikke om den var bra. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 "Den fabelaktige Amelie fra Montmartre". 0 Siter
Lurveliten Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Den er utrolig bra, og jeg som ikke liker Jim Carrey (nei, det er ikke en komedie!!) ble nesten litt forelsket :-) Anbefales! 0 Siter
serendipity Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Schizofrene mannen? Sett den og... Altså den handler om for/ imot dødstraff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.