Gå til innhold

Film! Tar gjerne i mot tips

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg er drittlei alle filmer som liksom bygger seg opp til et spenningspunkt, forviklinger på slutten, alt løses og happy ending. Jeg vil se en film som har et jevnt handlingsforløp, gjerne en positiv og glad film, gjerne med litt dypere mening. Anbefalinger?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• Champagne

4

• serendipity

3

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Positiv og med dypere mening?

Jeg elsker kostymedramaer, så "farlige forbindelser" er min nummer en. Mye posisivt i den.. Javel, ikke så mye da, heller litt løgn og manipulering..

Gjest tjohooo
Skrevet

Lost In Translation.

Har sett den... hadde den vært hakket mindre deprimerende, hadde den vært midt i blinken.

Gjest tjohooo
Skrevet

Positiv og med dypere mening?

Jeg elsker kostymedramaer, så "farlige forbindelser" er min nummer en. Mye posisivt i den.. Javel, ikke så mye da, heller litt løgn og manipulering..

Aldri hørt om, men høres litt dynastiet ut :)

Gjest tjohooo
Skrevet

"Historien om David Gale"

KANONBRA!!!!!!!!!

Schizofrene mannen?

Sett den og...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har sett den... hadde den vært hakket mindre deprimerende, hadde den vært midt i blinken.

A Straight Story.

En fantastisk film!

Gjest tjohooo
Skrevet

Henger meg på "Lost in translation", fantastisk film:-)

Depressiv! :)

Gjest tjohooo
Skrevet

A Straight Story.

En fantastisk film!

da prøver jeg et lite søk på den.

ShitDiddelyDo
Skrevet

da prøver jeg et lite søk på den.

Du trenger ikke å søke. Du har mitt ord på at den er fantastisk.

Gjest tjohooo
Skrevet

Du trenger ikke å søke. Du har mitt ord på at den er fantastisk.

Kazaa-søk etter filmen itself :)

Skrevet

Vet det ikke er dette du er ute etter men kan jeg friste med en ordentlig psycko thriller? nemlig Colour of Night med Bruce Willis? Råbra!! Så den her om dagen nemlig.

Har alltid vært veldig glad i romantiske komedier alla Notting Hill, men har nå blitt skikkelig psychothriller fan hehe.... merkelig:)

Er det forresten noen som kan anbefalle en god psycho film?

Gjest tjohooo
Skrevet

Vet det ikke er dette du er ute etter men kan jeg friste med en ordentlig psycko thriller? nemlig Colour of Night med Bruce Willis? Råbra!! Så den her om dagen nemlig.

Har alltid vært veldig glad i romantiske komedier alla Notting Hill, men har nå blitt skikkelig psychothriller fan hehe.... merkelig:)

Er det forresten noen som kan anbefalle en god psycho film?

neeei det er jo det siste jeg vil ha, med topp-punkt og asymetrisk spenningskurve og det hele... :)

Kiss the girls var det en som het, men jeg husker ikke om den var bra.

Skrevet

Den er utrolig bra, og jeg som ikke liker Jim Carrey (nei, det er ikke en komedie!!) ble nesten litt forelsket :-)

Anbefales!

Skrevet

Schizofrene mannen?

Sett den og...

Altså den handler om for/ imot dødstraff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...