ShitDiddelyDo Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 den har jeg aldri hørt om, men den er bra? En av David Lynch sine beste filmer! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Ååh! Blandet den med den filmen fra virkeligheten som handler om en smart professor som etter hvert får for seg at han er hemmelig agent. A beautiful mind. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Billy Elliot Settn, koselig film det 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Arizona junior, med Holly Hunter og Nicolas Cage er utrolig morsom og velspilt. Den går på TV i morgen hvis jeg ikke tar feil. Den er så morsom at jeg ler så jeg hikster hver gang jeg ser den, og det er sikkert 15 ganger. Men voldsomt vanskelig å finne på nettet å laste ned (hadde ikke anledning til å se den på tv) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Altså den handler om for/ imot dødstraff. Serendipity var en kjempesøt film ihvertfall 0 Siter
serendipity Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Serendipity var en kjempesøt film ihvertfall Søt og grei underholdning (akkurat som meg hehe) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.