kozy Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 hei ! jeg har tenkt til å prøve å finne meg en leilighet eller lignende i oslo, leie, så billig som mulig...noen som har tips om hvor jeg kan lete? vær så snill??? (vær så så må man!!!! ) 0 Siter
G-bo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Søstern min ble nedringt etter at hun satt inn en annonse på "finn.no"..., skriv en god søknad så går det nok greit:-) 0 Siter
Gjest utenfor byen Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Lei heller utenfor byen. Det er stort sett god kollektivtilbud, og myyye billigere enn i Oslo sentrum. 0 Siter
kozy Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Hvor mange rom må du ha? et eller to soverom,det er fremdeles noe uvisst..stue(/), kjøkken og bad, tenker jeg... 0 Siter
kozy Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Søstern min ble nedringt etter at hun satt inn en annonse på "finn.no"..., skriv en god søknad så går det nok greit:-) tusen takk for tipset, skal gjøre det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.