Gjest amnice Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Noen som har erfaring om dette, eller noe nyttig info i det hele tatt? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Tja...for de som har god våkenhet-effekt av koffein, så er det jo ganske enkelt. Selv virker ikke koffein oppkvikkende på meg. "..........................." 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg har ved flere tilfeller brukt koffein piller, og det fungerer veldig bra. Vel og merke de som er/var i salg i Sverige. Ved lange bilturer feks har jeg brukt det. Når jeg har følt meg trøtt har jeg tatt en, og 15 minutter(ca) etterpå er alt veldig mye greiere. 0 Siter
Gjest amnice Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg har ved flere tilfeller brukt koffein piller, og det fungerer veldig bra. Vel og merke de som er/var i salg i Sverige. Ved lange bilturer feks har jeg brukt det. Når jeg har følt meg trøtt har jeg tatt en, og 15 minutter(ca) etterpå er alt veldig mye greiere. Ja de er fra Sverige mine og. Håper det følger med en liten bruksanvisning? Jeg skal bare ta en når jeg er dødstrøtt, det trenger jeg! Merket du at det fikk fart på forbrenninga? Skal visst det! 0 Siter
Zarine Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Eg har tatt milde koffeintablettar (England) og fikk forferdeleg hjartebank, hyperventilerte og heldt på å svime av. Det er kanskje ein grunn for at det ikkje vert seld fritt her i Norge lenger... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.