Gå til innhold

Koffeinpiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring om dette, eller noe nyttig info i det hele tatt?

Skrevet

Tja...for de som har god våkenhet-effekt av koffein, så er det jo ganske enkelt. Selv virker ikke koffein oppkvikkende på meg.

"..........................."

Gjest camilla`n
Skrevet

Jeg har ved flere tilfeller brukt koffein piller, og det fungerer veldig bra. Vel og merke de som er/var i salg i Sverige. Ved lange bilturer feks har jeg brukt det. Når jeg har følt meg trøtt har jeg tatt en, og 15 minutter(ca) etterpå er alt veldig mye greiere.

Skrevet

Jeg har ved flere tilfeller brukt koffein piller, og det fungerer veldig bra. Vel og merke de som er/var i salg i Sverige. Ved lange bilturer feks har jeg brukt det. Når jeg har følt meg trøtt har jeg tatt en, og 15 minutter(ca) etterpå er alt veldig mye greiere.

Ja de er fra Sverige mine og. Håper det følger med en liten bruksanvisning? Jeg skal bare ta en når jeg er dødstrøtt, det trenger jeg! Merket du at det fikk fart på forbrenninga? Skal visst det!

Skrevet

Eg har tatt milde koffeintablettar (England) og fikk forferdeleg hjartebank, hyperventilerte og heldt på å svime av.

Det er kanskje ein grunn for at det ikkje vert seld fritt her i Norge lenger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...