Gå til innhold

sex

Anbefalte innlegg

Gjest perhaps
Skrevet

hmm...sex kan jo ses på som trim og trim er jo bra for kroppen men tviler på at sez generelt styrker det....

Skrevet

Om det styrker inmmunisjonsforsvaret vet jeg ikke, da jeg ikke vet hva immunisjonsforsvaret er, men det styrker muligens imunforsvaret ja.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Om det styrker inmmunisjonsforsvaret vet jeg ikke, da jeg ikke vet hva immunisjonsforsvaret er, men det styrker muligens imunforsvaret ja.

Vel, vel.. Du skreiv nå ikke ordet riktig, du heller. :P

Skrevet

Vel, vel.. Du skreiv nå ikke ordet riktig, du heller. :P

Betviles ikke. Så det staves immun? Ikke imun? Må sjekke i ordboka...

Joda, du har rett i det. :o) Snodig at jeg fikk 929 treff på imunforsvaret da jeg søkte på nettet! Krangler ikke jeg, men stavemåten min var i alle fall rettere enn trondhjemsjente17 sin! ;o)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Joda, du har rett i det. :o) Snodig at jeg fikk 929 treff på imunforsvaret da jeg søkte på nettet! Krangler ikke jeg, men stavemåten min var i alle fall rettere enn trondhjemsjente17 sin! ;o)

Ja, den var rettere, hehe.

Skrevet

løk!!!!!

Skrevet

Det eneste unektelig logiske jeg kan tenke meg er følgende: sex er sunt for kroppen, og "styrker" fysikken generellt. Og en god fysikk har vel et bedre utgangspunkt for et godt immunforsvar enn en dårligere en.

"............................"

Gjest Sann kristen
Skrevet

Nei, det fører til at Jesus, Verdens Lys kanskje ikke kommer tilbake!

Skrevet

Nei, det fører til at Jesus, Verdens Lys kanskje ikke kommer tilbake!

Det ville isåfall vært en fin ting. Det var utrolig mange kriger som et resultat av hans forrige besøk her.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Immunforsvar.

Skrevet

hmm...sex kan jo ses på som trim og trim er jo bra for kroppen men tviler på at sez generelt styrker det....

Under sex og orgasme skiller kroppen ut noen stoffer som er fra for immunforsvaret, så det er jo riktig å si at sex styrker det. God sex vel å merke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...