Gå til innhold

Noen som har sett 3d film på kino nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så Dial M For Murders av Hitchcock på Cinemateket med 3d-briller. Bedre enn jeg hadde trodd faktisk. Følte at ting/folk var midt mellom deg og lerretet. Rart det ikke har blitt laget noe særlig med 3d film siden 50-tallet. 3d er da bedre enn 2d.

Skrevet

Hei!

I sommer så jeg småspioner i 3D med sønnen min. Det var ganske stilig å se, men litt slitsomt for øynene. Godt at ikke hele filmen var slik men hadde små avbrudd innimellom som var "vanlig"

mvh

Skrevet

Hvor kan man se 3-d filmer nå? Så en på Imax for mange åpr siden.. men det var uten briller, så ble jo ikke den effekten, men ble litt 3-d effekt.. var en fjellklatrer film.. Ikke så spennende akkurat..

Bor i Oslo.

Skrevet

har sett noen 3d filmer ja, men bare i utlandet. sist gang var i sommer da jeg var i statene. 3d filmer er gøyale de, spesielt når du tar av brillene og ser utover salen der alle sitter å vifter med hendene hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...