pirko Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Så Dial M For Murders av Hitchcock på Cinemateket med 3d-briller. Bedre enn jeg hadde trodd faktisk. Følte at ting/folk var midt mellom deg og lerretet. Rart det ikke har blitt laget noe særlig med 3d film siden 50-tallet. 3d er da bedre enn 2d. 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Så noe fantasier på Aker Brygge - TØFT! = 0 Siter
loinen Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Hei! I sommer så jeg småspioner i 3D med sønnen min. Det var ganske stilig å se, men litt slitsomt for øynene. Godt at ikke hele filmen var slik men hadde små avbrudd innimellom som var "vanlig" mvh 0 Siter
Spirello Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hvor kan man se 3-d filmer nå? Så en på Imax for mange åpr siden.. men det var uten briller, så ble jo ikke den effekten, men ble litt 3-d effekt.. var en fjellklatrer film.. Ikke så spennende akkurat.. Bor i Oslo. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 har sett noen 3d filmer ja, men bare i utlandet. sist gang var i sommer da jeg var i statene. 3d filmer er gøyale de, spesielt når du tar av brillene og ser utover salen der alle sitter å vifter med hendene hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.