Spirello Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Kunne ikke vært mer enig med deg.. oppgitt og redd for framtida! : ( 0 Siter
flisa Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 *grøss* jeg kjørte forbi akkurat det asylmottaket der i stad på vei hjem fra Lillestrøm . de fløy og haiket langs veien, men jeg hørte det der på radioen - om jeg stoppet? 0 Siter
flisa Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Selvsagt. De siste par årene er det altså ren flaks som har hindret at to norske passasjerfly er blitt terrorkrasjet. Man må spørre seg om noe slikt må skje før politikerne tar problemet alvorlig. Hørte intervju med styreren på asylmottaket i Hobøl - han skrøt noe veldig av denne kjeltringen - han var så god i norsk og alltid hjelpsom - ja, en riktig ressurs var han - jeg ble kvalm! 0 Siter
Gjest just someone Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Politikerne får neppe kontroll heller. Det er for sent. Hvorfor ? Fordi de organene som skal stoppe illegal innvandring er korrupte. Hvor får de penger til bestikkelser fra disse tilsynelatende bunnløst fattige asylsøkere uten rent mel i posen ? Fra krimminalitet og særlig narkotika. De kommer jo fra land der de eneste rike er narkobaronene og korrupte politikere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.