Gjest vitne Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 skal vitne i en rettsak om noen uker og vil derfor at informasjonen som ligger ute på nettet om meg skal fjernes. Har fått dem til å fjerne meg fra mobillista, men hvordan unngå at noen kan se adressen og fasttelefonnummeret mitt? gode råd mottas med takk. 0 Siter
soleil Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Hvor på nettet? Hvilken liste? Kontakt webmaster på siden og be om det. Evt de som drifter siden. 0 Siter
Singularity Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Du blir vel i nett-telefonkatalogen så lenge du er i papir-telefonkatalogen? Og fpr å unngå det må du vel antagelig bestille hemmelig nummer? 0 Siter
Gjest vitne Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Du blir vel i nett-telefonkatalogen så lenge du er i papir-telefonkatalogen? Og fpr å unngå det må du vel antagelig bestille hemmelig nummer? jeg er ikke i papirkatalogen. Men er allikvel på internettkatalogen. hm.. 0 Siter
Singularity Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 jeg er ikke i papirkatalogen. Men er allikvel på internettkatalogen. hm.. Såvidt jeg forstår er det tre forskjellige typer felter i telefonkatalogen. Hvite er de som er å finne i papirtelefonkatalogen. Gule er de som er i mobilregisteret. Grå er de som man har lagt inn selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.