Gå til innhold

Mallorca i mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere vært på Mallorca i mars? Mannen min skal reise dit med jobben i midten av mars (fagtur), og jeg får kaaaanskje være med!

Har sett på værstatistikk at det er 15-17 grader i lufta, og 13-15 grader i vannet, så det er for kaldt å bade - men det går vel kanskje an å sole seg hvis en er heldig med været?

Når det står at hotellet har basseng, kan en regne med at det er oppvarmet?

HVIS jeg får bli med, skal jeg ha med minstejenta, som da vil være nesten ett år. Har ingen erfaring med småbarn i syden - men det skulle vel gå greit? Ammer henne, og kan vel ta med grøtpulver og middagsglass for fire dager? Hvor lang tid tar det med fly?

Har så lyst å være med! Vi har fått barnevakt for de to andre :-)

Gjest amparro
Skrevet

Du kan ikke regne med at det er særlig varmt, er du heldig kan det være fin og god tempratur. Basseng er nok ikke oppvarmet, og jeg tror ikke du kommer til å sole deg så mye. Men det er jo deilig alikevel.

Vi hadde med jenta vår dit da hun var 11 mnd, ikke noe problem.

God tur!

Gjest jada, var der i fjor
Skrevet

Var i Mallorca i april jeg. Og det var kaaaaldt,brrr. Det regna to av dagene, andre to blåste det, og tre andre var det fint, men ikke så fint at vi kunne bade... men solbrente ble vi nå den ene dagen alikevel ;) (som om det er vanskelig for nordmann i syden :P)

Kan hende vi var uheldige med været altså, men vi snakte med lokale, og de sa at det begynner å bli skikkelig varmt først i mai... Du kan jo ta turen nedom, og kose deg alikevel. Man vet aldri med været altså, det kan jo være skikkelig kaldt midt i juli også. Men man er skjelden så uheldig at det er kaldt ei hel uke =)

Vi hadde det koselig alikevel vi. Folka er super-hyggelige.

Lykke til;)

Gjest jada, var der i fjor
Skrevet

Glemte å si at det tar ca. 2-3 timer å fly ned, så det skulle gå greit med ei liten baby...Men ikke drikk springvann der nede, kjøp heller. Jeg drakk,og det gikk fint,men de anbefaller å kjøpe;)

Skrevet

Jeg har vært der i påsken to ganger, i månedsskiftet mars / april. Den ene gangen var det nydelig vær hele tiden, den andre gangen var det absolutt begge deler. Når det ikke er sol, kan det bli ganske surt.

Men det er jo vårlig og hyggelig allikevel. Hvis du regner med at du skal trille turer og se deg om i stedet for å være på stranda, blir du ikke skuffet.

Utebasseng er neppe oppvarmet.

Skrevet

... det blir ingen tur likevel :-(

Opplegget er endret til Frankrike og det blir for kavete for en ettåring å være med på det.

MEN i stedet skal kanskje jeg og ei venninne bevilge oss en helg i en storby, f.eks. Paris, Roma, London e.l.!

Håper det blir noe av da...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...