Gå til innhold

Fra Tromsø til Tønsberg

Anbefalte innlegg

Gjest tromsøværingen
Skrevet

Jeg er ikke god i geografi, og jeg er ikke kjent på østlandet. Derfor håper jeg på hjelp herfra:

hvordan kommer jeg meg på enklest måte fra Tromsø til Tønsberg. Med fly må jeg nok et stykke, er det Gardermoen som er nærmest, og hvor nært flyplassen er Tønsberg. Hvordan komme videre derfra?

Skrevet

Nærmeste flyplassen til Tønsberg er Torp ved Sandefjord.

Gjest ergoterapi student
Skrevet

Når noen i familien drar til Tønsberg så tar vi fly til Gardermoen og tog til Tønsberg.

Skrevet

Fly til Gardermoen og tog videre. Toget tar vel ca 20 min fra Gardermoen til Oslo, så må dere nok bytte på Oslo Sentralbanestasjon, og neste tog tar vel 1,5-2t ca nedover Vestfold:)

Skrevet

Du kan ta flytoget fra Gardermoen til Oslo som en annen skrev, eller du kan faktisk også gå på et vanlig tog på Gardermoen som går helt til Tønsberg.

Gå til http://www.nsb.no/ og skriv inn fra Gardermoen til Tønsberg på siden der (og dato/kl.slett for ønsket reise). Da får du opp togtider, reisetid, og kan også bestille billetter over nettet. :-) Togtiden er fra 2 - 2,5 timer (litt avhengig av hvilken avgang det er).

Gjest Torp er nærmest
Skrevet

Prøv å få et fly til Torp flyplass utenfor Sandefjord. Derfra er det bare en liten svipp på E18, så er du i Tønsberg. Husker ikke akkurat, men kanskje 20 min kjøretid. Tror det går fast flybuss mellom de nærmeste byene også.

Flytoget fra Gardermoen er jo kjempedyrt!

Gjest papirtiger
Skrevet

Går ikke fly fra tromsø til torp, så du må innom oslo. Ta toget fra gardermoen til tønsberg, tar ca 1.5 time

Gjest Tromsø-Tønsberg
Skrevet

Tar denna turen ofte sjøl! For all del, ikke bruk Widerøe fra Torp!!!!! Det kan ta opp til 8 timer pga bytte av fly opp til 2 ganger!!!

Det beste er fly fra langnes (tromsø) til Gardermoen og så ICE tog derfra til Tønsberg, Tar 1t og 30 min. Flyet ca 1t og 40-45 min.

Jeg oppfordrer deg til å bestille billetter på Norwegian så vi ikke mister det tilbudet, for vi trenger billige flybilletter!!!

God tur!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...