Gå til innhold

"Jentefilm" tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme alene i dag, og planlegger en skikkelig jentekveld, bare med meg:)

Tenkte å se en skikkelig jentefilm, som ikke er tung eller dyster eller noe. Bare fin og glad:)

Noen tips...??

Så forresten The Village på dvd er en kveld. Hjelp, den var jo kjeeempe dårlig!!

Jeg trodde den var litt slik som "The others" med Nicole Kidman. Men nei, denne var kjip ja.

Vennlig hilsen,

Skrevet

Ja, The Village må være noe av det tåpeligste jeg har sett. Skulle forlangt pengene igjen for kinobilletten!

Jentefilmer er jeg ikke så god på...

Skrevet

Dette er ikke nye filmer men kan foreslå Notting hill, one fine day, you've got mail, bridget jones diary, for eksempel?

Skrevet

Har du sett city of angels med niclas Cage og Meg Ryen (?)? Den er driiiitfin.. og den ser jeg alltid når jeg er alene hjemme og skal kose meg meg en jente film..

Eller fammilyman, den er også skikkelig koselig! ; ) Til og med sambis liker den godt..

Skrevet

Ja, The Village må være noe av det tåpeligste jeg har sett. Skulle forlangt pengene igjen for kinobilletten!

Jentefilmer er jeg ikke så god på...

Ja, hudd The village var helt utrolig dårlig. Tror nesten det er den dårligste jeg har sett..!

Så enig med deg! Vi skulle fått tilbake penger. Var ikke vært ca 50 kr på dvd nei.

Skrevet

Har du sett city of angels med niclas Cage og Meg Ryen (?)? Den er driiiitfin.. og den ser jeg alltid når jeg er alene hjemme og skal kose meg meg en jente film..

Eller fammilyman, den er også skikkelig koselig! ; ) Til og med sambis liker den godt..

City of angles har jeg ikke sett nei..

Takk for tipset!!

Ja, det er koselig med jentekveld:)

Skrevet

Dette er ikke nye filmer men kan foreslå Notting hill, one fine day, you've got mail, bridget jones diary, for eksempel?

Den engelske pasienten.

Broene i Madison County (er det ikke det den heter,tro?)

Skrevet

Jeg har sett alle untatt one fine day.

Tusen takk for tipset!

Men Bridget Jones har jeg på dvd, og kan gjerne se den igjen og igjen. Det er en skikkelig feel good film:)

Skrevet

Den engelske pasienten.

Den egnelske pasienten ja!

Åj, nå får jeg mange valg her.. Den har jeg tenkt mange ganger på å se, men hele tiden blitt nedstemt av sambo.. Hehe.

Skrevet

Den egnelske pasienten ja!

Åj, nå får jeg mange valg her.. Den har jeg tenkt mange ganger på å se, men hele tiden blitt nedstemt av sambo.. Hehe.

Den er god synes jeg. Vakre scener,- den kan nyyytes. (synes jeg,da)

Lips1365380508
Skrevet

Den engelske pasienten.

Åh jaaa. broene i Maddison County er sååå koselig. Har lest boka også jeg. Den er like bra=) Og one fine day var den noen som foreslo, og den er vogså veldig søt.

Gjest altfor trist
Skrevet

Den engelske pasienten.

Den engelske pasienten er jo dyster da! Hun ville jo ikke ha en trist film, sa hun.

Skrevet

Den engelske pasienten er jo dyster da! Hun ville jo ikke ha en trist film, sa hun.

Hmmm...jo de er vel begge litt triste,da.

Men fine!

Skrevet

...denne: "Broene i Madison County"

Skikkelig jentefilm, gode stemninger, bra handling. Har sett den flere ganger, og kommer definitivt til å se den igjen ;)

Et annet forslag er denne: "Holy Smoke" med bl.a. Kate Winslet. Den er litt spesiell, men jeg likte den godt.

Skrevet

Den engelske pasienten.

Så at du allerede hadde foreslått "Broene i Madison County".

Ja ja, et godt forslag kan ikke gjentas for ofte :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Monsoon Wedding eller fire bryllup og en gravferd?

Skrevet

Jeg har sett alle untatt one fine day.

Tusen takk for tipset!

Men Bridget Jones har jeg på dvd, og kan gjerne se den igjen og igjen. Det er en skikkelig feel good film:)

Ja bridget jones er bare helt hærlig!! Men du burde se one fine day også, skikkelig koselig jentefilm med Michelle Pfieffer og George Clooney :0)

Angela1365380318
Skrevet

Hvordan bli dumpet på 10 dager er kjempe bra synest jeg, morsom men ikke for teit. Livet med Helen likte jeg også, begge er med hun datteren til Golde Hawn. Briget Jones, eventuelt gå på kino istedet og de nr 2.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...