Gå til innhold

Venecia-parfyme av Laura Biagiotti.

Anbefalte innlegg

Gjest Parfymefreak
Skrevet

Jeg har i mange år hatt en favoritt-parfyme som heter Venecia (av Laura Biagiotti). Den er ikke å få tak i i Norge lenger. Jeg har spurt på flere parfymerier om den er å få tak i andre steder i verden eller om den rett og slett ikke produseres lenger.

Jeg får liksom ingen klare svar, alle sier at de "tror ikke den lages lenger".

Siden dette er min favoritt-parfyme, ønsker jeg veldig gjerne å finne ut HELT SIKKERT at den virkelig ikke er å oppdrive i noe land lenger. Det kunne jo f.eks. kanskje gått an å kjøpe den på nettet fra et annet land, dersom den fortsatt lages.

Jeg har vært på hjemmesida til Laura Biagiotti og sendt en rekke mailer og spurt, men får ingen svar. Har ikke ringt dem i Italia ennå....

Er det noen som reiser mye til det store utland som vet noe om denne parfymen fortsatt produseres?

Lips1365380508
Skrevet

Har funnet dette flere plasser nå: "Launched in 1992, Venezia by Laura Biagotti is the fragrance of love. This fragrance has been discontinued."

Så, den er nok ute ja. Har du prøvd Laura av Laura B.?

Skrevet

Har funnet dette flere plasser nå: "Launched in 1992, Venezia by Laura Biagotti is the fragrance of love. This fragrance has been discontinued."

Så, den er nok ute ja. Har du prøvd Laura av Laura B.?

Æsj, møkk!

Har ringt til Italia nå og har fått en mailadresese til de som produserer og selger parfymene. Venter i spenning på svar.

Nei, har ikke prøvd Laura.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...