Gjest noen som har tips? Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Har et Netcom kontantkort som jeg har brukt jevnlig, men så kjøpte jeg meg ny mobil, og fikk et annet nr. Men synes det har vært greit å ha 2 nr. Siste gang jeg brukte det var vel ca 2 mnd sia, kortet er tomt. Men så kjøpte jeg påfyllingskort, fordi jeg ville bruke tlf igjen, og når jeg skal ringe å fylle det opp så sies det "abbonementet er sperret". Hva skjer? 0 Siter
Niobe Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hvis man ikke lader opp innen en mnd. så slettes abonnementet, har jeg hørt. 0 Siter
damedame Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Har et telenor kontant som brukes svært sjelden. Fungerer helt utmerket. 0 Siter
Spirello Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hvis man ikke lader opp innen en mnd. så slettes abonnementet, har jeg hørt. Er ETT ÅR, ikke en mnd... 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Ja, det er først etter 1 år at abonnementet evt. slettes, hvis du ikke har fylt opp. Jeg ville ringt NetCom kundeservice! Kan hende det har skjedd noe kluss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.