Gjest Vanity Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Er det noen som har sett denne filmen? Hva synes dere?? 0 Siter
Spirello Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Spurte om det samme for litt siden, så søker du finner du svar.. Jeg har sett den. ble litt skuffa. Trodde jeg skulle bli shitredd, men ble ikke det.. Det var det for dårlig skikkelser til, data... så ut som tegnefilm noe. Men den var spennende også da, skvatt par ganger. helt ok film, men jeg synes the ring var bedre.. ble mer redd av den. Den får 4 i terningkast.. Underholdene og spennende, men kunne absolut vært bedre.. bedre handling også.. den manglet liksom.. 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Spurte om det samme for litt siden, så søker du finner du svar.. Jeg har sett den. ble litt skuffa. Trodde jeg skulle bli shitredd, men ble ikke det.. Det var det for dårlig skikkelser til, data... så ut som tegnefilm noe. Men den var spennende også da, skvatt par ganger. helt ok film, men jeg synes the ring var bedre.. ble mer redd av den. Den får 4 i terningkast.. Underholdene og spennende, men kunne absolut vært bedre.. bedre handling også.. den manglet liksom.. Åja!! Sorry, hadde ikke sett det! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.