Gå til innhold

"Frustrerte fruer" ble seersuksess.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article329391.ece

Tv2 slo mynt og kron, og vant "Frustrerte fruer".

Tirsdag som var var det seersuksess, virker som om mange var modne for å se noe annet enn Amy. Jeg var jo Amy-fan, jeg, men jeg tror nok at tirsdagene framover fortsatt vil være tv-kveld, også for ihuga Amy-fans.

Blir spennende å se hvordan det fortsetter.

(ja, jeg vet det var en annen tråd om dette for et par dager siden, men men)

Skrevet

Fikk ikke med meg det.

Hva slags program er det?

Jenteserie som overtar for Judging Amy.

Handler om et nabolag i usa (det er veldig amerikansk, men derfor også ganske morsomt), med hjemmeværende mødre som har de rareste fikse ideer og problemer.

Det er ikke noe realistisk å finne noe sånt her i Norge, vet ikke hvor realistisk det er i statene heller. men tror nok det er flere der enn her som muligens har det sånn.

Du får prøve neste tirsdag, og se om du syns det er morsomt :)

Skrevet

Jenteserie som overtar for Judging Amy.

Handler om et nabolag i usa (det er veldig amerikansk, men derfor også ganske morsomt), med hjemmeværende mødre som har de rareste fikse ideer og problemer.

Det er ikke noe realistisk å finne noe sånt her i Norge, vet ikke hvor realistisk det er i statene heller. men tror nok det er flere der enn her som muligens har det sånn.

Du får prøve neste tirsdag, og se om du syns det er morsomt :)

Realistisk og realistisk. Det er vel ikke meningen at det skal ligne en dokumentar. Jeg oppfatter serien som lett satirisk.

Mor`n, forresten. I dag skal jeg ikke erte deg.

Skrevet

Realistisk og realistisk. Det er vel ikke meningen at det skal ligne en dokumentar. Jeg oppfatter serien som lett satirisk.

Mor`n, forresten. I dag skal jeg ikke erte deg.

Nei, den skal vel ikke være realistisk, men morsom var den da. :)

Skal du ikke erte meg idag? Sannelig om jeg vet om jeg kan stole på det, gitt.

*paranoid*

;)

Skrevet

Jada, så bra ut det. Men litt uvant er det jo da, å ikke ha Amy å kose seg med. Men det blir en vel vant til etter et par uker.

Så du Joey etterpå da, som opptrådte på feil teaterstykke? Hehe...

Skrevet

Jada, så bra ut det. Men litt uvant er det jo da, å ikke ha Amy å kose seg med. Men det blir en vel vant til etter et par uker.

Så du Joey etterpå da, som opptrådte på feil teaterstykke? Hehe...

Nei, det gjorde jeg ikke.

Pleide å følge med på Friends, og så vel et par av de første med Joey.

Men, det var ikke Friends, og ganske raskt falt jeg av lasset og glemte hele serien.

hare1365380455
Skrevet

Jeg så første episode, og kommer nok til å se serien videre! Men jeg vil også se C.S.I som går samtidig.. Hm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...