amber sun Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article329391.ece Tv2 slo mynt og kron, og vant "Frustrerte fruer". Tirsdag som var var det seersuksess, virker som om mange var modne for å se noe annet enn Amy. Jeg var jo Amy-fan, jeg, men jeg tror nok at tirsdagene framover fortsatt vil være tv-kveld, også for ihuga Amy-fans. Blir spennende å se hvordan det fortsetter. (ja, jeg vet det var en annen tråd om dette for et par dager siden, men men) 0 Siter
poke Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Fikk ikke med meg det. Hva slags program er det? 0 Siter
amber sun Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Fikk ikke med meg det. Hva slags program er det? Jenteserie som overtar for Judging Amy. Handler om et nabolag i usa (det er veldig amerikansk, men derfor også ganske morsomt), med hjemmeværende mødre som har de rareste fikse ideer og problemer. Det er ikke noe realistisk å finne noe sånt her i Norge, vet ikke hvor realistisk det er i statene heller. men tror nok det er flere der enn her som muligens har det sånn. Du får prøve neste tirsdag, og se om du syns det er morsomt 0 Siter
amber sun Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Fikk ikke med meg det. Hva slags program er det? Her er en link til den andre tråden om serien: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2401191 (håper jeg fikk til å lime det riktig inn nå, da.) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Her er en link til den andre tråden om serien: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2401191 (håper jeg fikk til å lime det riktig inn nå, da.) Fikk bare med hovedinnlegget. Men hvis du klikker deg bakover noen dager her på Åpent, så finner du hele tråden. 0 Siter
Babette Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jenteserie som overtar for Judging Amy. Handler om et nabolag i usa (det er veldig amerikansk, men derfor også ganske morsomt), med hjemmeværende mødre som har de rareste fikse ideer og problemer. Det er ikke noe realistisk å finne noe sånt her i Norge, vet ikke hvor realistisk det er i statene heller. men tror nok det er flere der enn her som muligens har det sånn. Du får prøve neste tirsdag, og se om du syns det er morsomt Realistisk og realistisk. Det er vel ikke meningen at det skal ligne en dokumentar. Jeg oppfatter serien som lett satirisk. Mor`n, forresten. I dag skal jeg ikke erte deg. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Realistisk og realistisk. Det er vel ikke meningen at det skal ligne en dokumentar. Jeg oppfatter serien som lett satirisk. Mor`n, forresten. I dag skal jeg ikke erte deg. Nei, den skal vel ikke være realistisk, men morsom var den da. Skal du ikke erte meg idag? Sannelig om jeg vet om jeg kan stole på det, gitt. *paranoid* 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jada, så bra ut det. Men litt uvant er det jo da, å ikke ha Amy å kose seg med. Men det blir en vel vant til etter et par uker. Så du Joey etterpå da, som opptrådte på feil teaterstykke? Hehe... 0 Siter
amber sun Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Jada, så bra ut det. Men litt uvant er det jo da, å ikke ha Amy å kose seg med. Men det blir en vel vant til etter et par uker. Så du Joey etterpå da, som opptrådte på feil teaterstykke? Hehe... Nei, det gjorde jeg ikke. Pleide å følge med på Friends, og så vel et par av de første med Joey. Men, det var ikke Friends, og ganske raskt falt jeg av lasset og glemte hele serien. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg så første episode, og kommer nok til å se serien videre! Men jeg vil også se C.S.I som går samtidig.. Hm... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.