Gå til innhold

Julepynt fra USA

Anbefalte innlegg

Gjest glad i jul
Skrevet

Litt tidlig ute men kunne tenkt meg å bestille noe typsik amerikansk julepynt. F.eks. slike sløyfer til å henge på juletre osv.

Noen som har forslag til hva jeg skal søke på slik at jeg får opp de rette butikkene?

Skrevet

Jeg kjøpte sløyfer i rødt og gull til å henge på juletreet for mange år siden. Det var her i Norge, på Bohus eller Sten og Strøm eller noe sånt.

Gjest glad i jul
Skrevet

Jeg kjøpte sløyfer i rødt og gull til å henge på juletreet for mange år siden. Det var her i Norge, på Bohus eller Sten og Strøm eller noe sånt.

Ok, takk for tipset.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Prøv christmas+decorations på google f eks, så kommer det opp en haug med sider du kan kikke rundt på.

Gjest glad i jul
Skrevet

Prøv christmas+decorations på google f eks, så kommer det opp en haug med sider du kan kikke rundt på.

Takk, det skal jeg prøve.

Skrevet

Lurer på om du kan bestille fra Wal mart

Noe vi så som gikk igjen var reinsdyr som spiste (gikk opp og ned). De er ganske billige og, tror de kosta $10. Ganske morsomme :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...