Gjest glad i jul Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Litt tidlig ute men kunne tenkt meg å bestille noe typsik amerikansk julepynt. F.eks. slike sløyfer til å henge på juletre osv. Noen som har forslag til hva jeg skal søke på slik at jeg får opp de rette butikkene? 0 Siter
amber sun Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg kjøpte sløyfer i rødt og gull til å henge på juletreet for mange år siden. Det var her i Norge, på Bohus eller Sten og Strøm eller noe sånt. 0 Siter
Gjest glad i jul Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg kjøpte sløyfer i rødt og gull til å henge på juletreet for mange år siden. Det var her i Norge, på Bohus eller Sten og Strøm eller noe sånt. Ok, takk for tipset. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Prøv christmas+decorations på google f eks, så kommer det opp en haug med sider du kan kikke rundt på. 0 Siter
Gjest glad i jul Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Prøv christmas+decorations på google f eks, så kommer det opp en haug med sider du kan kikke rundt på. Takk, det skal jeg prøve. 0 Siter
Hekta Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Lurer på om du kan bestille fra Wal mart Noe vi så som gikk igjen var reinsdyr som spiste (gikk opp og ned). De er ganske billige og, tror de kosta $10. Ganske morsomme :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.