Gå til innhold

Hvorfor faker jenter?

Anbefalte innlegg

Snakk for deg selv - og ikke skyld på menn dersom du faker.

Av og til er det supert med et laaaangt forspill, andre ganger vil jeg ha en kjappis på kjøkkenbenken.

Som regel vil jeg ha orgasme, men av og til blir det ikke sånn fordi jeg ikke er på det stedet. Noen ganger trenger jeg det ikke heller - jeg kan synes sex er ubegripelig deilig uten akkurat det.

Heldigvis har jeg klart å fortelle mannen min dette i klartekst, og han skjønner hva jeg mener. Da slipper man å fake.

Kom borti noen tilfeller i ungdomstiden hvor jeg så meg nødt til å fake. Men det var jo ene og alene min egen usikkerhet som gjorde at jeg følte at det var nødvendig.

Jupp helt enig!! :)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fyrlykt

14

• ShitDiddelyDo

11

• Ade|ina

4

• tigertrollet

3

Snakk for deg sjøl. :o) Jeg har aldri faket en orgasme, det er selvfølgelig ikke alltid jeg har fått orgasme ved sex, men det har aldri vært noe stort problem.

Nei, ikke før du treffer en fyr som flyr ut av senga i raseri etter sex fordi du ikke fikk orgasme. Da blir det veldig lett å fake neste gang. ;-)

Men selvfølgelig, alle menn er ikke sånn, og takk for det!

Likevel står jeg for at mange menn har vansker for å tro at sex faktisk kan være godt for jenter også uten orgasme. Nærhet og ømhet er også viktige faktorer ved sex utenom lyst og nytelse.

Det handler også om at vi ikke vil at mannen skal miste troen på seg selv. Jeg mener - vi klarer jo å innbille menn at størrelsen ikke betyr noe, og bortforklarer det hele med manglende knipeøvelser hos kvinnene...

mn får å si det sånn da... hvorfor ikkje SI det til mannen at hun ikkje er fornøgd lengre slik sexen er...

er ikkje VÅR jobb å hele tiden vite nøyaktig hvor,hvordan, når dere vil bli tatt og befølt på forskellige sider.. nei får si som eg fikk beskjed på tidleg i mine år... snakk sammen og dere blir garantert tilfredstillt begge to :)

Man kan da være fornøyd med sexen uten orgasme hver gang?

Er menn fornøyd med at kvinner ikke får orgasme hver gang? Tror dere på oss (ja, jeg vet - ikke alle - jeg snakker for meg selv og noen til...) når vi sier at sex uten orgasme også er godt? Som god middag uten dessert.

ShitDiddelyDo

Nei, ikke før du treffer en fyr som flyr ut av senga i raseri etter sex fordi du ikke fikk orgasme. Da blir det veldig lett å fake neste gang. ;-)

Likevel står jeg for at mange menn har vansker for å tro at sex faktisk kan være godt for jenter også uten orgasme. Nærhet og ømhet er også viktige faktorer ved sex utenom lyst og nytelse.

Det handler også om at vi ikke vil at mannen skal miste troen på seg selv. Jeg mener - vi klarer jo å innbille menn at størrelsen ikke betyr noe, og bortforklarer det hele med manglende knipeøvelser hos kvinnene...

"Likevel står jeg for at mange menn har vansker for å tro at sex faktisk kan være godt for jenter også uten orgasme."

Mange menn er idioter. Det samme gjelder mange kvinner.

"Jeg mener - vi klarer jo å innbille menn at størrelsen ikke betyr noe, og bortforklarer det hele med manglende knipeøvelser hos kvinnene..."

Som sagt, mange menn er idioter.

"Det handler også om at vi ikke vil at mannen skal miste troen på seg selv."

Denne går på idiotien hos kvinnfolk.

Kommunikasjon er stikkordet.

Annonse

Snakk for deg selv - og ikke skyld på menn dersom du faker.

Av og til er det supert med et laaaangt forspill, andre ganger vil jeg ha en kjappis på kjøkkenbenken.

Som regel vil jeg ha orgasme, men av og til blir det ikke sånn fordi jeg ikke er på det stedet. Noen ganger trenger jeg det ikke heller - jeg kan synes sex er ubegripelig deilig uten akkurat det.

Heldigvis har jeg klart å fortelle mannen min dette i klartekst, og han skjønner hva jeg mener. Da slipper man å fake.

Kom borti noen tilfeller i ungdomstiden hvor jeg så meg nødt til å fake. Men det var jo ene og alene min egen usikkerhet som gjorde at jeg følte at det var nødvendig.

Helt enig med deg!

"Likevel står jeg for at mange menn har vansker for å tro at sex faktisk kan være godt for jenter også uten orgasme."

Mange menn er idioter. Det samme gjelder mange kvinner.

"Jeg mener - vi klarer jo å innbille menn at størrelsen ikke betyr noe, og bortforklarer det hele med manglende knipeøvelser hos kvinnene..."

Som sagt, mange menn er idioter.

Kommunikasjon er stikkordet.

- - -

Kvinner er da ikke idioter fordi vi er snill, omtenksom og så inderlig glad i mannen vår at vi gjerne serverer en liten hvit løgn for at hans ego ikke skal krympe.

ShitDiddelyDo

- - -

Kvinner er da ikke idioter fordi vi er snill, omtenksom og så inderlig glad i mannen vår at vi gjerne serverer en liten hvit løgn for at hans ego ikke skal krympe.

"Kvinner er da ikke idioter fordi vi er snill, omtenksom og så inderlig glad i mannen vår at vi gjerne serverer en liten hvit løgn for at hans ego ikke skal krympe."

Selvfølgelig er det idioti å la en mann tro han duger når han ikke gjør det. Har dere så dårlig kommunikasjon i forholdet at du ikke tør å fortelle mannen i ditt liv hva du liker og hva du ikke liker, eventuelt hva han gjør feil, så henger forholdet i en syltynn tråd.

Kommunikasjon er ekstremt viktig, også hvis man vil ha et godt sexliv. Spesielt hvis man vil ha et godt sexliv.

Det må være tidenes største løgn.. at størrelsen ikke betyr noe. Den som sier noe annet lyver for å ikke såre den som er for dårlig utstyrt!!

"Kvinner er da ikke idioter fordi vi er snill, omtenksom og så inderlig glad i mannen vår at vi gjerne serverer en liten hvit løgn for at hans ego ikke skal krympe."

Selvfølgelig er det idioti å la en mann tro han duger når han ikke gjør det. Har dere så dårlig kommunikasjon i forholdet at du ikke tør å fortelle mannen i ditt liv hva du liker og hva du ikke liker, eventuelt hva han gjør feil, så henger forholdet i en syltynn tråd.

Kommunikasjon er ekstremt viktig, også hvis man vil ha et godt sexliv. Spesielt hvis man vil ha et godt sexliv.

Hvorvidt menn duger eller ikke måler vi ikke utfra antall orgasmer.

Og likvel tror enkelte av dere at vi er så tjukke i hue at dere må fake...

Enkelte av "dere" er faktisk så tjukk i hue.

Men for å bli litt personlig; jeg har aldri faket orgasme, det synes jeg blir for dumt. Jeg har vært veldig fristet sammen med en eks som faktisk ble rasende og satt og freste og syntes synd på seg selv i flere timer etter sex fordi jeg ikke fikk orgasme. Hans ego krympet for hver gang jeg ikke fikk orgasme, og min evne til å slappe av og nyte forsvant fordi jeg bare hadde fokus på at nå MÅ jeg få det til!

Annonse

ShitDiddelyDo

Men for å bli litt personlig; jeg har aldri faket orgasme, det synes jeg blir for dumt. Jeg har vært veldig fristet sammen med en eks som faktisk ble rasende og satt og freste og syntes synd på seg selv i flere timer etter sex fordi jeg ikke fikk orgasme. Hans ego krympet for hver gang jeg ikke fikk orgasme, og min evne til å slappe av og nyte forsvant fordi jeg bare hadde fokus på at nå MÅ jeg få det til!

Ja, enkelte av oss er så tjukke i hue, mens enkelte av dere er så tjukke i hue at dere ikke evner å kommunisere.

Din eks høres ikke helt god ut, og er neppe representativ for menn flest.

Gjest Ugga Bugga

Han satt og freste?

*LOL*

Hvor finner du slike rare menn hen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...