Gå til innhold

Hvorfor faker jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fyrlykt

14

• ShitDiddelyDo

11

• Ade|ina

4

• tigertrollet

3

Gjest izzabell

Ah. Jeg hadde gjettet på Bergen eller sameland, men Finland forklarer også et og annet. :)

Rart det der, er det noe med finner eller? Kjenner ei som var sammen med en finsk mann. Han ville gjerne ha sex osv, men angret sånn etterpå at han slo og slo etter sex fordi hun hadde fått han til å synde!

hehe...joda..jenter FAKE R PGA MØKK KJEDLIGE MENN!!!!!!. hva er godt og hissende med at en mann stapper tissen sin i deg og får utløsning? IKKE EN DRITT!!!! Hva er det med oss damer somn menn ikke skjønner? Vi vil ha milevis med forspill å et megalangt knull!Næmlig!

Men i jøsse navn for et innlegg. Har ikke du som dame ansvar for egen orgasme kanskje. Forventer du at mannen skal forstå akkurat hvordan du vil ha det - uten å bidra selv.

Forventer du at du skal ligge der som en dau potetsekk, mens han ordner alt for deg OG seg selv.

Nei du, du har nok ansvar for egen orgasme.

hehe...joda..jenter FAKE R PGA MØKK KJEDLIGE MENN!!!!!!. hva er godt og hissende med at en mann stapper tissen sin i deg og får utløsning? IKKE EN DRITT!!!! Hva er det med oss damer somn menn ikke skjønner? Vi vil ha milevis med forspill å et megalangt knull!Næmlig!

Ser ut for at du har bruk for denne;o) :

Jeg, _________________, en kvinne som fullt ut aksepterer bruken av en slik avtale, lover at:

1 Dersom det skulle være slik at jeg ikke får orgasme etter at du i fylla har lagt deg oppå meg og beiset på i en halv time, hvesende som en hvalross med bronkitt, lover jeg at jeg skal simulere en orgasme. Jeg lover at det kommer til å se og høres overbevisende ut.

2 Jeg lover å aldri mer be om forspill.

3 Jeg er fullt innforstått med at en kvinnes hovedsakelige rolle i et forhold er å ta på seg all skyld. Så når du smeller foten inn i dørkarmen i ren forbannelse over at favorittlaget har tapt i den TV-overførte fotballkampen, lover jeg å ta på meg skylden for tapet. Selv om jeg ikke var til stede.

4 Når jeg og mine venninner har jentetreff lover jeg å si at du er bedre utrustet enn en jak-okse fra Himalaya, og at selv en elefant ville misunne deg ditt organ.

5 Jeg lover å ofte nevne hvor god og oppfinnsom du er i sengehalmen. Jeg skal til og med fortelle det til dine venner. Ofte.

6 Etter at vi har hatt sex, noe jeg for øvrig aldri kommer til å benevne som "å elske", forventer jeg ikke at vi etterpå skal ligge og kose en stund. Jeg kommer heller ikke til å ha håret mitt i ansiktet ditt siden jeg vet at dette irriterer deg.

7 Jeg kommer aldri til å gi din penis morsomme kjælenavn.

8 Jeg lover at jeg skal være villig til å prøve ut alle mulige og umulige stillinger som du måtte komme på, spesielt de stillingene der jeg må jobbe og du bare kan slappe av.

9 Jeg kommer til å forhøre meg blant mine venninner for å finne ut om de har noen som helst biseksuelle tendenser og så informere deg om hvem som eventuelt liker hva. Så kommer jeg til å invitere dem over til middag, to og to, og gjemme bilnøklene deres slik at de er nødt til å overnatte hos oss.

10 Jeg lover å trene minst 2 timer hver dag slik at du fremdeles tenner på kroppen min, selv om konsumeringen av øl får deg til å se ut som om du er gravid i niende måned.

11 Jeg lover at jeg aldri skal prate om at du begynner å miste håret.

12 Dersom vi blir separert lover jeg at jeg aldri skal ligge med noen av dine kollegaer eller kompiser. Og heller ingen andre som du har møtt eller som du kommer til å møte.

13 Jeg er fullt innforstått med at tekniske greier som biler, dataspill og fjernkontroller er ting som en kvinne ikke kan håndtere. Dersom jeg forsøkte å bruke slike ting ville jeg bare dumme meg ut. Derfor er all elektrisk apparatur ditt domene, og ditt alene. Følgende elektriske gjenstander er unntatt fra denne paragraf: Strykejern, vaskemaskiner, tørketromler, komfyrer, kjøleskap og støvsugere.

Herved forsikrer jeg, ved mine fulle fem, at jeg kommer til å følge ovenstående løfter og jeg inngår herved denne ekteskapskontrakten.

________________________________ Signatur

Har faket noen ganger selv, bare for å bli ferdig faktisk. Er jo ikke alltid at jeg har lysst på sex, men jeg dersom mannen har veldig lysst så er jeg med. Mannen min har en eller annen snedig filosofi om at vi begge skal få orgasme! Av og til dersom jeg er trett og sliten men heller ikke ønsker å avvise mannen min, så faker jeg orgasme slik at han skal tro at jeg er ferdig. Da holder vi ikke på i det uendelige for at jeg skal oppnå en orgasme som jeg egentlig ikke ønsker akkurat da.

Vet jo at det er tåpelig og at jeg heller burde sagt det til min mann at jeg ikke ønsker orgasme, men da vet jeg at han ikke vil ha sex med meg.

Andre ganger jeg har faket orgasme har vært dersom vi har holdt på kjempelenge og jeg kjenner at jeg ikke vil få noen orgasme uansett. Da faker jeg av og til slik at ikke mannen min skal bli skuffet eller få dårlig samvittighet overfor meg. Han har en tendens til å påta seg skylden for at jeg ikke får orgasme. Merkelig egentlig for det er jo absolutt ikke hans feil, av og til kommer den enkelt og greitt aldri...

Så derfor kan jeg si at jeg faker orgasme for at ikke mannen min skal tro at det er han det er noe galt med!

"Så derfor kan jeg si at jeg faker orgasme for at ikke mannen min skal tro at det er han det er noe galt med!"

Å hvordan føler du deg etterpå da? Da er han fornøyd og du fornøyd (?) Er det ikke bedre å si - når dere allerede er i gang at "i dag får jeg det rett og slett ikke til, og det er IKKE din feil, men det er deilig forde"

For deilig kan det være uten orgasme også, selv om det ikke helt er min stil. Jeg kan være så trøtt at jeg ser dotter, men kommer vi igang, noe jeg også selvsagt er med på - skal bare kose litt før vi sover også...Da blir jeg tent så det uler.

Jeg gidder ikke å fake orgasme, har aldri gjort det heller. Og hvordan gjør du det egentlig, uten at mannen merker det. Vel er menn enkle, men for meg hadde det vært mye verre å spille at jeg får orgasme, enn å si ifra at "dette er deilig kjære, men jeg får ikke orgasme nå"

Det må da kunne gjøres å forklare han at du ikke MÅ ha orgasme hver gang. Det ville vel vært langt flauere å forklart at du ligger å faker.

Men, men alle er forskjellige.

Annonse

ShitDiddelyDo

Du å disse bergenserne. Har du vært borti ei skikkelig balleknuserrugge fra bergen eller :-)?

Jeg er ganske tjukk i hue, men ikke så tjukk i hue at jeg roter meg borti bergensdamer.

Tenk deg selv. Du våkner opp i bakrus med et kvinnfolk ved din side, og når hun våkner begynner hun faen meg å snakke bergensdialekt. Om ikke nervene var ille nok som de var...:)

Jeg er ganske tjukk i hue, men ikke så tjukk i hue at jeg roter meg borti bergensdamer.

Tenk deg selv. Du våkner opp i bakrus med et kvinnfolk ved din side, og når hun våkner begynner hun faen meg å snakke bergensdialekt. Om ikke nervene var ille nok som de var...:)

He, he, du har det som jeg har det med sørlendinger. I min barndom var predikantene uten unntak fra sørlandet.

Så ei masete bergenberte er verre enn hva som helst annet.

Hehe, mulig du har feilvurdert onsa dine og trøster deg med at "det var jaggu godt hu ikke var bergenser i det minste"

Gnag gnag, plapre plapre plapre plapre.

SDD har nok luska seg ut mer enn en gang ja. Hehehe

ShitDiddelyDo

Så ei masete bergenberte er verre enn hva som helst annet.

Hehe, mulig du har feilvurdert onsa dine og trøster deg med at "det var jaggu godt hu ikke var bergenser i det minste"

Gnag gnag, plapre plapre plapre plapre.

SDD har nok luska seg ut mer enn en gang ja. Hehehe

"Hehe, mulig du har feilvurdert onsa dine og trøster deg med at "det var jaggu godt hu ikke var bergenser i det minste""

Det er godt mulig du har et poeng. For det er alltid godt å vite at noen våkner opp med noe verre enn meg. :)

Annonse

Jeg har lurt på om det virkelig er sant at noen kvinner faker orgasme.

Det kan jo være en myte? Har aldri faket selv, og har heller aldri hørt at noen av veninnene mine har gjordt det.

Nå får jeg orgasme 99 av 100 ganger - sa fakebehovet har jeg ikke.

Men jeg har faktisk faket motsatt veg: Det hender at mannen min har veldig lyst på sex uten at jeg har det. Da har jeg i blandt sagt at ok - hvis du er kjapp. Selv om jeg da absolutt ikke har vært kåt i utgangspunktet og har bedt ham droppe forspillet så hender det da at jeg får orgasme. Da liker jeg ikke å innrømme at det gikk for meg. Men det er sjelden han går på det siden han jo kjenner rykningene.:(

Dermed er vi ved mitt andre spørsmål: Hvordan i huleste klarer kvinner å fake rykningene som hører til orgasme? Sier de bare at "nå gikk det for meg?" Hvordan kan en mann gå på den når han ikke kjenner noen rykninger?

Gjest Coronado

Fordi hvis man ikke kommer så spør gutten din deg vært femte minutt hva han gjør galt og enda du sier at uansett hvem som hadde prøvd så vil det ikke gå. Alikvel spør de hva som er galt med dem og til slutt blir du dumpa fordi han ikke greier å gi deg orgasme og ser seg da ikke som mann og finner heller en som får orgasme. Rett å slett så er det press fra menns side som gjør at jenter faker for å slippe å sitte i avhør etterpå.

Gjest bare spør jeg

Fordi hvis man ikke kommer så spør gutten din deg vært femte minutt hva han gjør galt og enda du sier at uansett hvem som hadde prøvd så vil det ikke gå. Alikvel spør de hva som er galt med dem og til slutt blir du dumpa fordi han ikke greier å gi deg orgasme og ser seg da ikke som mann og finner heller en som får orgasme. Rett å slett så er det press fra menns side som gjør at jenter faker for å slippe å sitte i avhør etterpå.

Da har du vært sammen med uvitende gutter tenker jeg, eller så har jeg vært heldig og funnet med en gutt som kan sine saker;) og vet mer enn som så..

Gjest Ugga Bugga

Det kan jo være en myte? Har aldri faket selv, og har heller aldri hørt at noen av veninnene mine har gjordt det.

Men jeg har faktisk faket motsatt veg: Det hender at mannen min har veldig lyst på sex uten at jeg har det. Da har jeg i blandt sagt at ok - hvis du er kjapp. Selv om jeg da absolutt ikke har vært kåt i utgangspunktet og har bedt ham droppe forspillet så hender det da at jeg får orgasme. Da liker jeg ikke å innrømme at det gikk for meg. Men det er sjelden han går på det siden han jo kjenner rykningene.:(

Dermed er vi ved mitt andre spørsmål: Hvordan i huleste klarer kvinner å fake rykningene som hører til orgasme? Sier de bare at "nå gikk det for meg?" Hvordan kan en mann gå på den når han ikke kjenner noen rykninger?

Hvis du med rykninger mener sammentrekninger av musklene i vagina, kan jeg gjøre det når som helst på kommando. Det kan vel de fleste, regner jeg med.

Nå faker ikke jeg orgasmer, har aldri fattet poenget i det, men jeg kan fint lage slike rykkninger ved å trekke sammen musklene i skjeden. En gutt ville ikke følt forskjellen.

Hvis du med rykninger mener sammentrekninger av musklene i vagina, kan jeg gjøre det når som helst på kommando. Det kan vel de fleste, regner jeg med.

Nei, jeg mener ikke bare sammentrekninger i vagina. Når jeg får orgasme så "rykker det i hele meg" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...