Gjest Skifte nick Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg har ikke fått svar fra webmaster,s å jeg prøver hos dere jeg! Jeg skal skifte nick. Prøver å gå inn på 'Profil' over her, men ingen reaksjon. 'Svar til meg' og 'Nytt inlegg' virker. Så prøver jeg å gå inn via 'Min side'. Kommer inn, men når jeg velger punktet for å endre profil, så er det null reaksjon der også. Virker et hos dere, kan dere være så snill å sjekke for meg? 0 Siter
Gjest policy Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Det virker hos meg, er du sikker på at du ikke har påslått en popup stopper? 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg gikk inn på profil og prøvde å skifte nick,gikk helt greit det. 0 Siter
Gjest Vil skifte nick Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Det virker hos meg, er du sikker på at du ikke har påslått en popup stopper? Har det noe å si altså? Tror faktisk gubben ordnet det siden jeg klaget over mange slike irriterende forstyrrelser. Må den fjernes FØR en kan skifte nick altså? Ikke rart det er vanskelig for en stakkars bruker. Som er BARE bruker, mener jeg... Er jo ikke mulig å gjette seg til slikt hvis en ikke vet det! Jeg klarer ikke det, så da må jeg kontakte 'ekspertisen'. Er det slik å forstå? 0 Siter
Gjest policy Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Har det noe å si altså? Tror faktisk gubben ordnet det siden jeg klaget over mange slike irriterende forstyrrelser. Må den fjernes FØR en kan skifte nick altså? Ikke rart det er vanskelig for en stakkars bruker. Som er BARE bruker, mener jeg... Er jo ikke mulig å gjette seg til slikt hvis en ikke vet det! Jeg klarer ikke det, så da må jeg kontakte 'ekspertisen'. Er det slik å forstå? Hvilket opperativsystem har du? Viss du har windows xp med servicepack 2 så ligger det en popupstopper på Verktøy og valget popup-blokkering, denne er det lett og slå av :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.