Gå til innhold

Rette-tang for hår

Gjest vil gjerne rette ut håret mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg det, og hvilken syns dere er best? Vet det finnes en med varmekabler, og en med damp, som er mindre skadelig. Hvor mye koster det?

Skrevet

Du får kjøpt profosjonelle rettetanger hos frisører, de er som regel ganske dyre (koster ca 1000kr). Hvis du har krøllete hår vil jeg anbefalle en profosjonell rettetang. Men hvis du har hår med litt bølger eller fall trenger du ikke en som er så avansert. På bl.a ekspert selger de rettetanger til en billigere penge (250-500kr tror jeg)

Du kan også bestille deg rettetang på nettet, f.eks her:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/41e8093c0006ba602742c0a8010a05ba/Catalog/1160

Skrevet

Du får kjøpt profosjonelle rettetanger hos frisører, de er som regel ganske dyre (koster ca 1000kr). Hvis du har krøllete hår vil jeg anbefalle en profosjonell rettetang. Men hvis du har hår med litt bølger eller fall trenger du ikke en som er så avansert. På bl.a ekspert selger de rettetanger til en billigere penge (250-500kr tror jeg)

Du kan også bestille deg rettetang på nettet, f.eks her:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/41e8093c0006ba602742c0a8010a05ba/Catalog/1160

Tusen takk. *stikke innom en butikk i morgen, og se*

Har ikke krøllete hår, men bølgete..vil rette det ut av og til!;)

Skrevet

Tusen takk. *stikke innom en butikk i morgen, og se*

Har ikke krøllete hår, men bølgete..vil rette det ut av og til!;)

da funker det sikkert fint med en rettetang fra ekspert/elkjøp :)

Skrevet

TV-SHOP har en Hot Air Brush, som visst nok skal være god til å rette ut håret.

www.tv-shop.com

Skrevet

TV-SHOP har en Hot Air Brush, som visst nok skal være god til å rette ut håret.

www.tv-shop.com

Hmm.. er litt skeptisk til sånne produkter, f.eks 4 i 1, eller 2 i 1. Føler de går lettere i stykker. Men kjenner du noen som har denne, eller syns du bare den ser bra ut? Er ikke så glad i tv-shop jeg da.

Gjest tjohooo
Skrevet

Har en fra babyliss, det funker selv på mine umedgjørlige krøller.

Skrevet

Jeg har en ganske ny en fra Philips, "Influence" med keramiske plater. Kosta 398,- på Clas Olsson, men de har den på Expert og Elkjøp også.

Temperaturen kan stilles fra 140 grader ->. Jeg har ganske krøllete har, og den virker bra på meg!

Skrevet

Jeg har en ganske ny en fra Philips, "Influence" med keramiske plater. Kosta 398,- på Clas Olsson, men de har den på Expert og Elkjøp også.

Temperaturen kan stilles fra 140 grader ->. Jeg har ganske krøllete har, og den virker bra på meg!

Vet du, om rette-tang med damp er noe bra da? Vet den er bedre for håret, men hvis den ikke gjør jobben sin, så er jo ikke det noen vits....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...