Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har el, jeg.

Husker dere at jeg snakket om skikkelig slim i desember? Det har jeg nå også, bare at jeg er litt tidlig ute nok en gang. Kanskje syklusen min er blitt fryktelig kort, bare. I hvertfall så hadde jeg masse utflod i går, og i dag fikk jeg _den_ dæsjen på papiret og det kunne strekkes en del cm før det ble for tungt og sleipt og gled av fingrene.

Hva sier ekspertisen? Er det håp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170627-serendipityyy-%C3%A5semoooor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se jo både "mor" og jeg er ALT for sent ute med å svare.... Håper virkelig du ikke krysset bena igår. Og at dere jobber på videre idag, ...og i morgen sånn for sikekrhetsskyld. Det må jo være El slim det der. Skikkelig eggehvitte aktig. Tenk om vi ble gravid omtrent samtidig :-))))) Jeg er nok midt i EL nå. Ettersom syklusen varierer med noen dager så er jeg ikke helt sikker. Men har ikke hatt El slim ennå.

Se jo både "mor" og jeg er ALT for sent ute med å svare.... Håper virkelig du ikke krysset bena igår. Og at dere jobber på videre idag, ...og i morgen sånn for sikekrhetsskyld. Det må jo være El slim det der. Skikkelig eggehvitte aktig. Tenk om vi ble gravid omtrent samtidig :-))))) Jeg er nok midt i EL nå. Ettersom syklusen varierer med noen dager så er jeg ikke helt sikker. Men har ikke hatt El slim ennå.

Oh... Sjekka ikke datoen jeg.

Går forresten film som heter Serendipity på tv i morra.

Annonse

Hadde noen ord jeg hadde lyst å rope ut her nå, men jeg skal si det på en pen måte: hopp til sengs!

Jepp, det ble et par runder i halmen ja.

*glise*

Ble helt sjokkert da jeg fikk det grapset på papiret. Jeg hadde innstilt meg på at jeg ikke hadde el.

Skal love deg at jeg ikke krysset bena, nei.

Det må nesten ha vært el-slim, for det var skikkelig eggehvite. Og jeg som skal til legen i morgen og greier, jaja, jeg får finne noe annet å klage på da.

Det hadde vært utrolig morsomt om det klaffet for begge denne mnd!!!! Blir helt gira jeg, og må slenge på et par utropstegn til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tjihi

Teste om 14 dager. Men får jeg mensen om en uke......da blir jeg ikke god å ha i hus *damp veltende ut av ørene*

Skal love deg at jeg ikke krysset bena, nei.

Det må nesten ha vært el-slim, for det var skikkelig eggehvite. Og jeg som skal til legen i morgen og greier, jaja, jeg får finne noe annet å klage på da.

Det hadde vært utrolig morsomt om det klaffet for begge denne mnd!!!! Blir helt gira jeg, og må slenge på et par utropstegn til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tjihi

Teste om 14 dager. Men får jeg mensen om en uke......da blir jeg ikke god å ha i hus *damp veltende ut av ørene*

Håpe håpe..... Lykke til hos legen i morgen. (en liten rapport etter besøk ???)Jeg har faktisk ikke oppdaget noe El slim denne perioden, men sjekekr det egentlig ikke så veldig for jeg kjenner på kroppen at det skjer noe. Litt øm i puppene, mens smerter i magen og korsryggen og litt murring i bekkenet. (antar det er rett før og under EL). teste om 14 dager om ikke mensen dukker opp på dag 31. (pleier stort sett ikke å ha lengre sykluser enn det)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...