Gå til innhold

All skrift har blitt bittelite

Anbefalte innlegg

Skrevet

All skriften på dataen har blitt så liten, på noen nettsider er det rett og slett ikke lesbart, noen som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre med det?

Lips1365380508
Skrevet

Gå inn på Vis i explorer-vinduet, også tekststørrelse..Eller så kan du trykke høyre museknapp på skrivebordet, deretter egenskaper, også utseende.

Tror det skal funke;)

Skrevet

Takk for svar men det er ikke på selve skrivebordet det er liten skrift, det er noen av internettsidene. Når jeg går inn på de samme sidene på en annen pc er det ikke sånn. hmm dette er veldig merkelig.

Skrevet

Gå inn på Vis i explorer-vinduet, også tekststørrelse..Eller så kan du trykke høyre museknapp på skrivebordet, deretter egenskaper, også utseende.

Tror det skal funke;)

Takk for svar men det er ikke på selve skrivebordet det er liten skrift, det er noen av internettsidene. Når jeg går inn på de samme sidene på en annen pc er det ikke sånn. hmm dette er veldig merkelig.

Lips1365380508
Skrevet

Men det jeg forklarte burde jo løse problemet på internettsidene, tror du ikke? altså hvis du går inn på vis på internett.

Skrevet

Tror det skal funke;)

når jeg trykker høyre musenkapp og egenskaper og utseende står det øverst "utseende for skjerm" også kan jeg velge tekststørrelse, men jeg kan ikke spesifisere tekststørrelse for internett?.. tror jeg? Det eneste som forandrer seg når jeg klikker på tekststørrelse "stor" er at tekststørrelsen på skrivebordet mitt blir større.

Skrevet

Men det jeg forklarte burde jo løse problemet på internettsidene, tror du ikke? altså hvis du går inn på vis på internett.

nå har jeg skjønt det :) måtte gå inn på alternativer for internet.

Gjest fikk hjelp
Skrevet

Har du fått det til? Prøv å holde ctrl (venstre hjørne nedest) nede og rull men rulleknappen på musa. Jeg hadde samme problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...