Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 All skriften på dataen har blitt så liten, på noen nettsider er det rett og slett ikke lesbart, noen som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre med det? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Gå inn på Vis i explorer-vinduet, også tekststørrelse..Eller så kan du trykke høyre museknapp på skrivebordet, deretter egenskaper, også utseende. Tror det skal funke;) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Takk for svar men det er ikke på selve skrivebordet det er liten skrift, det er noen av internettsidene. Når jeg går inn på de samme sidene på en annen pc er det ikke sånn. hmm dette er veldig merkelig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Gå inn på Vis i explorer-vinduet, også tekststørrelse..Eller så kan du trykke høyre museknapp på skrivebordet, deretter egenskaper, også utseende. Tror det skal funke;) Takk for svar men det er ikke på selve skrivebordet det er liten skrift, det er noen av internettsidene. Når jeg går inn på de samme sidene på en annen pc er det ikke sånn. hmm dette er veldig merkelig. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Takk for svar men det er ikke på selve skrivebordet det er liten skrift, det er noen av internettsidene. Når jeg går inn på de samme sidene på en annen pc er det ikke sånn. hmm dette er veldig merkelig. Men det jeg forklarte burde jo løse problemet på internettsidene, tror du ikke? altså hvis du går inn på vis på internett. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Gå inn på Vis i explorer-vinduet, også tekststørrelse..Eller så kan du trykke høyre museknapp på skrivebordet, deretter egenskaper, også utseende. Tror det skal funke;) når jeg trykker høyre musenkapp og egenskaper og utseende står det øverst "utseende for skjerm" også kan jeg velge tekststørrelse, men jeg kan ikke spesifisere tekststørrelse for internett?.. tror jeg? Det eneste som forandrer seg når jeg klikker på tekststørrelse "stor" er at tekststørrelsen på skrivebordet mitt blir større. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Men det jeg forklarte burde jo løse problemet på internettsidene, tror du ikke? altså hvis du går inn på vis på internett. nå har jeg skjønt det måtte gå inn på alternativer for internet. 0 Siter
Gjest fikk hjelp Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Har du fått det til? Prøv å holde ctrl (venstre hjørne nedest) nede og rull men rulleknappen på musa. Jeg hadde samme problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.