Gå til innhold

Sp. ang sykemelding/Utenlands

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, dette er ett utrolig utrolig teit spørsmål. Arg... Tør nesten ikke spørre, men hopper i det:)

På sykemeld står det jo at man må gi beskjed om man drar til ett annet land. Gjelder dette bare ferie osv?

For jeg skal kanskje være med en dag til Strømsatd. Er dette lov?

*rødme rødme rødme*

Klemmer fra en flau,

Gjest taushet er gull
Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet å sagt fra til noen om ihvertfall!

Skrevet

det går nok bra.:) Har aldri hørt om noen tilfeller som har blitt straffet over å dra til Strømstad. Noe annet blir det vel om du skal være der i flere måneder.

God tur:)

Skrevet

Du kan hvis jeg husker riktig dra til Danmark og Sverige, men ingen andre land uten å si ifra. Strømstad for en dag er ikke noe å spørre om.

Skrevet

Du kan hvis jeg husker riktig dra til Danmark og Sverige, men ingen andre land uten å si ifra. Strømstad for en dag er ikke noe å spørre om.

Ok, tusen takk!:))

Skrevet

det går nok bra.:) Har aldri hørt om noen tilfeller som har blitt straffet over å dra til Strømstad. Noe annet blir det vel om du skal være der i flere måneder.

God tur:)

Det er bra:) Tusen takk!

Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet å sagt fra til noen om ihvertfall!

Ok, tusen takk for svar:)

Skrevet

Vi bor nære grensen. Jeg gir selvsakt ikke beskjed om jeg reiser dit og handler. Tror nok dette er ment dersom du skal oppholde deg i utlandet på ferie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...