Gå til innhold

Ikke så forelsket... men

Anbefalte innlegg

Gjest SiljeArna

Jeg er sammen med en mann jeg aldri har vært forelsket i. Er glad i han, men synes det er vanskelig å tenne og å ha de store følelsene. Har dem imidlertid for en annen. Er så usikker på hvordan dette skal gå. Vil jeg angre dersom jeg satser på ro og trygghet framfor lidenskap? Er egentlig en litt ildfull type.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170633-ikke-s%C3%A5-forelsket-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjekk og grei mann

godt det ikke bare er meg som sliter med dette

er sammen med ei virkelig flott jente, men kjenner ikke de store følelsene som skulle sitre under huden og få meg til å glemme alle andre ting

kanskje jeg i min alder av 39 år må erkjenne at følelsene er annerledes enn når en var 18?

uansett er det vanskelig å vite hva en skal gjøre. kanskje det ikke er riktig ovenfor henne heller?

jeg mener at når du ikke er forelsket i denne personen skal du heller ikke være sammen med han. regner med du ikke har sagt det til han og han har vel rett på å vite sannheten. ville ikke du visst det hvis det var omvendt? jeg tror du kommer til å angre på det hvis du slår dæ til ro med tryggheten. en lever kun en gang og jeg tror ikke det bare finnes EN riktig der ute. uansett om du ikke får et varig forhold til han som gir deg lidenskap så har du hvertfall fått det ut av hverden og du er en erfaring rikere:)

uansett må du ha lykke til og håper du velger det "rette".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...