Gjest Idol-fan Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Har ikke hørt hva som skjedde med henne. Fantastisk stemme! Håper ikke hun ble glemt etter at hun ble stemt ut... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Anh fra Sandnes? Hun er visst i ferd med å spille inn plate. 0 Siter
Gjest Idol-fan Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Anh fra Sandnes? Hun er visst i ferd med å spille inn plate. Kult! Blir spennende å høre hva hun har å komme med :-) 0 Siter
Narcissa Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Kult! Blir spennende å høre hva hun har å komme med :-) Synes du virkelig det??? Når det gjelder fjorårets idol-deltakere så vil ikke utrykket "spennende" være aktuelt, akkurat... 0 Siter
Gjest Idol-fan Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Synes du virkelig det??? Når det gjelder fjorårets idol-deltakere så vil ikke utrykket "spennende" være aktuelt, akkurat... Jeg hadde vel ikke vært like spent i forhold til alle finalistene, men jeg liker stemmen til Anh Vu, og det blir spennende å høre hva hun kan få til på ei plate. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Synes du virkelig det??? Når det gjelder fjorårets idol-deltakere så vil ikke utrykket "spennende" være aktuelt, akkurat... I MINE øyne var Ahn mye mer spennende enn han som vant! 0 Siter
Gjest Idol-fan Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 I MINE øyne var Ahn mye mer spennende enn han som vant! Syns jeg også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.