Gå til innhold

SDD- lyst til å hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg installert DC++ igjen, og skal forsøke å få dette til denne gangen. Men når jeg går inn på public hubs og klikker på en av de, så får jeg opp at:

You're not sharing enough, your sharesize is 0 B and the minimum allowed is 5.00 GiB

*** Disconnected

Eh.. hva gjør jeg da? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må sørge for å dele musikk. Har du ingen musikk på PC-en din? For du får ikke lastet ned noe fra DC hvis du ikke selv deler.

Så brenn CD-er og legg inn på maskinen dersom du trenger noen GB med musikk! :)

Skrevet

Du må sørge for å dele musikk. Har du ingen musikk på PC-en din? For du får ikke lastet ned noe fra DC hvis du ikke selv deler.

Da prøver vi på det :0)

Skrevet

hvor mange MB er en GiB? vet du det? Jeg har brent en cd og har nå 128 MB men får fortsatt samme beskjed, så da må jeg vel brenne flere cd'er?

ShitDiddelyDo
Skrevet

hvor mange MB er en GiB? vet du det? Jeg har brent en cd og har nå 128 MB men får fortsatt samme beskjed, så da må jeg vel brenne flere cd'er?

Du må ha minst 1 gb på de minste hubbene.

1000 mb = 1 gb.

Når du søker på hubber inne på DC, søk på "norsk". Da får du opp de norske hubbene, deriblant en "nybegynnerhyb" hvor du bare trenger 1 gb for å kunne laste ned.

De fleste hubbene krever mye mer.

Skrevet

Hei,

Det er 1024 MB i 1 GB.

Med vennlig hilsen

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det går 1000 MB på en GB tror jeg.

Skrevet

Du må ha minst 1 gb på de minste hubbene.

1000 mb = 1 gb.

Når du søker på hubber inne på DC, søk på "norsk". Da får du opp de norske hubbene, deriblant en "nybegynnerhyb" hvor du bare trenger 1 gb for å kunne laste ned.

De fleste hubbene krever mye mer.

ja da er det bare å brenne flere cd'er da:) har masse sanger på min andre pc, og der bruker jeg winmx men synes ikke det er så bra. Håper dc++ er bedre. Forresten får man mye viruser, spyware osv gjennom dc++?

ShitDiddelyDo
Skrevet

ja da er det bare å brenne flere cd'er da:) har masse sanger på min andre pc, og der bruker jeg winmx men synes ikke det er så bra. Håper dc++ er bedre. Forresten får man mye viruser, spyware osv gjennom dc++?

Nei, har aldri fått noe søppel gjennom DC.

Ikke gi opp umiddelbart når du finner ut at det er litt mer komplisert enn de andre fildelingsprogrammene du bruker.

For når du først blir kjent med programmet er det en drøm å laste ned hele album. :)

Skrevet

Nei, har aldri fått noe søppel gjennom DC.

Ikke gi opp umiddelbart når du finner ut at det er litt mer komplisert enn de andre fildelingsprogrammene du bruker.

For når du først blir kjent med programmet er det en drøm å laste ned hele album. :)

litt komplisert?? det er jo drit komplisert!! ;)

men skal prøve å la vær å gi opp denne gangen:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

litt komplisert?? det er jo drit komplisert!! ;)

men skal prøve å la vær å gi opp denne gangen:)

Neida, det er så enkelt så.

Sier jeg som ga opp første gangen selv, men som skrevet: Når du først begynner å kjenne programmet er det helt genialt.

For øvrig må det sies at det ikke er lovlig å dele dine filer med andre, og at jeg ikke på noen måte vil oppfordre deg til å bruke DC++.

Bare sånn at det er sagt!

:)

Skrevet

Neida, det er så enkelt så.

Sier jeg som ga opp første gangen selv, men som skrevet: Når du først begynner å kjenne programmet er det helt genialt.

For øvrig må det sies at det ikke er lovlig å dele dine filer med andre, og at jeg ikke på noen måte vil oppfordre deg til å bruke DC++.

Bare sånn at det er sagt!

:)

hehe jeg har ikke tenkt å dele mine filer med andre jeg, her i gården holder vi oss til loven;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...