Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Nå har jeg installert DC++ igjen, og skal forsøke å få dette til denne gangen. Men når jeg går inn på public hubs og klikker på en av de, så får jeg opp at: You're not sharing enough, your sharesize is 0 B and the minimum allowed is 5.00 GiB *** Disconnected Eh.. hva gjør jeg da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Du må sørge for å dele musikk. Har du ingen musikk på PC-en din? For du får ikke lastet ned noe fra DC hvis du ikke selv deler. Så brenn CD-er og legg inn på maskinen dersom du trenger noen GB med musikk! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Du må sørge for å dele musikk. Har du ingen musikk på PC-en din? For du får ikke lastet ned noe fra DC hvis du ikke selv deler. Så brenn CD-er og legg inn på maskinen dersom du trenger noen GB med musikk! Da prøver vi på det :0) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Du må sørge for å dele musikk. Har du ingen musikk på PC-en din? For du får ikke lastet ned noe fra DC hvis du ikke selv deler. Så brenn CD-er og legg inn på maskinen dersom du trenger noen GB med musikk! hvor mange MB er en GiB? vet du det? Jeg har brent en cd og har nå 128 MB men får fortsatt samme beskjed, så da må jeg vel brenne flere cd'er? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 hvor mange MB er en GiB? vet du det? Jeg har brent en cd og har nå 128 MB men får fortsatt samme beskjed, så da må jeg vel brenne flere cd'er? Du må ha minst 1 gb på de minste hubbene. 1000 mb = 1 gb. Når du søker på hubber inne på DC, søk på "norsk". Da får du opp de norske hubbene, deriblant en "nybegynnerhyb" hvor du bare trenger 1 gb for å kunne laste ned. De fleste hubbene krever mye mer. 0 Siter
Sør Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 hvor mange MB er en GiB? vet du det? Jeg har brent en cd og har nå 128 MB men får fortsatt samme beskjed, så da må jeg vel brenne flere cd'er? Hei, Det er 1024 MB i 1 GB. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 hvor mange MB er en GiB? vet du det? Jeg har brent en cd og har nå 128 MB men får fortsatt samme beskjed, så da må jeg vel brenne flere cd'er? Det går 1000 MB på en GB tror jeg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Du må ha minst 1 gb på de minste hubbene. 1000 mb = 1 gb. Når du søker på hubber inne på DC, søk på "norsk". Da får du opp de norske hubbene, deriblant en "nybegynnerhyb" hvor du bare trenger 1 gb for å kunne laste ned. De fleste hubbene krever mye mer. ja da er det bare å brenne flere cd'er da:) har masse sanger på min andre pc, og der bruker jeg winmx men synes ikke det er så bra. Håper dc++ er bedre. Forresten får man mye viruser, spyware osv gjennom dc++? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 ja da er det bare å brenne flere cd'er da:) har masse sanger på min andre pc, og der bruker jeg winmx men synes ikke det er så bra. Håper dc++ er bedre. Forresten får man mye viruser, spyware osv gjennom dc++? Nei, har aldri fått noe søppel gjennom DC. Ikke gi opp umiddelbart når du finner ut at det er litt mer komplisert enn de andre fildelingsprogrammene du bruker. For når du først blir kjent med programmet er det en drøm å laste ned hele album. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Nei, har aldri fått noe søppel gjennom DC. Ikke gi opp umiddelbart når du finner ut at det er litt mer komplisert enn de andre fildelingsprogrammene du bruker. For når du først blir kjent med programmet er det en drøm å laste ned hele album. litt komplisert?? det er jo drit komplisert!! men skal prøve å la vær å gi opp denne gangen:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 litt komplisert?? det er jo drit komplisert!! men skal prøve å la vær å gi opp denne gangen:) Neida, det er så enkelt så. Sier jeg som ga opp første gangen selv, men som skrevet: Når du først begynner å kjenne programmet er det helt genialt. For øvrig må det sies at det ikke er lovlig å dele dine filer med andre, og at jeg ikke på noen måte vil oppfordre deg til å bruke DC++. Bare sånn at det er sagt! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Neida, det er så enkelt så. Sier jeg som ga opp første gangen selv, men som skrevet: Når du først begynner å kjenne programmet er det helt genialt. For øvrig må det sies at det ikke er lovlig å dele dine filer med andre, og at jeg ikke på noen måte vil oppfordre deg til å bruke DC++. Bare sånn at det er sagt! hehe jeg har ikke tenkt å dele mine filer med andre jeg, her i gården holder vi oss til loven;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.