Gå til innhold

Noen eksperter på lånekassen her?

Anbefalte innlegg

Gjest lånekasseparanoia
Skrevet

Lånekassen trakk tilbake støtten min dette semesteret, da jeg har parmisjon fra master. Jeg skal likevel studere 100% (andre fag), og da jeg forklarte dem dette sa de at det skulle ordne seg. Nå ser jeg imidlertid at de har gitt meg 20 000 i støtte denne gangen, ikke 40 000, som er standard. Har de misforstått og trodd at jeg skal studere 50% dette semesteret (noe som kan ha skjedd pga. måten jeg formulerte meg på da jeg forklarte meg skriftlig for dem)? Kan det finnes andre grunner til dette?

Skrevet

Send dem eksamensresultatene og klag. Lånekassen kan ha misforstått.

Skrevet

har opplevd mye rot med lånekassa. i fjor så fik jeg tre brev etter hverandre hvor jeg først fikk omgjort lån til stipend.dagen etter så fikk jeg et brev hvor stipendet mitt var gjort om til lån. (God jul tenkte jeg). så dagen etter igjen så fikk jeg nok en beskjed om at lånet mitt igjen var gjort om til stipend.

det var visst noe byråkratiske greier som gjorde at de måtte skrive de tre brevene.

kan jo være noe sånt noe her også.Men jeg ville ringt dem og hørt. Lånekassa kan surre de også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...