Gjest Timari Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 jeg studerer spesped på Blindern. Håper jeg ender opp som noe klokt etter denne reformen. hva gjør dere andre. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Løper etter og megler mellom 5 barn. 0 Siter
org Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg går 2. året på allmennlærer, og stortrives! 0 Siter
Gjest falturiltura Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Fødselspermisjon med barn nr 3. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Svangerskapspermisjon med barn nummer tre, i tillegg til 20% stilling for UiO, grunnstudium i tegnspråk for hørende. 0 Siter
....AV Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg jobber med industrielle rettigheter (patenter, varemerker, design). 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 studerer økonomi på NHH I Bergen? Åh, der hadde jeg det myyyye moro! Men det begynner å bli en stund siden.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jobber som administrasjonsmedarbeider i en bistandsorganisasjon. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 I Bergen? Åh, der hadde jeg det myyyye moro! Men det begynner å bli en stund siden.... jupp:) her har jeg det mye moro ja!! Gikk du også på NHH? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 jupp:) her har jeg det mye moro ja!! Gikk du også på NHH? Å jada. Tidlig nittitall, var mye i Klubben og åndet for det utenomfaglige. ;o) Bor du i nærheten også? Jeg bodde flere steder, men husker tiden på Hatleberg som en eneste lang internatskole. Noen av de beste vennene mine er fra den tiden. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Studerer til å bli vernepleier og byråkratrytter. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Svangerskapspermisjon med barn nummer tre, i tillegg til 20% stilling for UiO, grunnstudium i tegnspråk for hørende. kan jeg ha hatt deg som tegnspråklærer mon tro? tok tegnspråk grunnfag o1-02. Lurer på om du kan ha sett meg på tegnspråkvidoen jeg leverte inn som eksamen. *jeg gremmes* 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg studerer. Satser på å ende opp som en mellomting mellom Grete Rhode og Fedon Lindberg, i bedre forpakning bare;o) Hihi 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Å jada. Tidlig nittitall, var mye i Klubben og åndet for det utenomfaglige. ;o) Bor du i nærheten også? Jeg bodde flere steder, men husker tiden på Hatleberg som en eneste lang internatskole. Noen av de beste vennene mine er fra den tiden. Så moro:) jepp har bodd på hatleberg jeg også. Bor i sandviken fremdeles men ikke der. Blir en del turer i klubben ja, det skjer noe der nesten hele tiden. Var du med i noen av de forskjellige studentorganisasjonene på skolen? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Så moro:) jepp har bodd på hatleberg jeg også. Bor i sandviken fremdeles men ikke der. Blir en del turer i klubben ja, det skjer noe der nesten hele tiden. Var du med i noen av de forskjellige studentorganisasjonene på skolen? Jeg var i KKU og Europeisk ungdom. Skrev også noe for Bulle (studentavisa - kalles den det samme fremdeles?). Du, da? Ta vare på den studietiden du har der. ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg var i KKU og Europeisk ungdom. Skrev også noe for Bulle (studentavisa - kalles den det samme fremdeles?). Du, da? Ta vare på den studietiden du har der. ;o) Studentavisen heter ikke lenger bulle nei, nå heter den K7:) Jeg er med i næringslivsutvalget, men det er det hele. Var med i Optimum en liten periode men det krevde for mye tid. Studentlivet er en topp tid i livet, så den tar jeg godt vare på:0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 kan jeg ha hatt deg som tegnspråklærer mon tro? tok tegnspråk grunnfag o1-02. Lurer på om du kan ha sett meg på tegnspråkvidoen jeg leverte inn som eksamen. *jeg gremmes* Åh, ja, det var du som var såååå rar, ikke sant ;o) Hehe, bare tuller! Jeg underviser ikke i Oslo, så tror neppe du har hatt meg som lærer... Ble du letta nå? ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.