Gå til innhold

er det vanlig praksis å bestille dobbelttime hos legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så mye jeg skulle ha ordnet med at jeg ikke kan se at de 20 minuttene jeg har til rådighet skulle holde. Men der jeg går så får man ikke dobbelttimer. Er det legekontorer som tilbyr det?

Skrevet

Tror alle legekontorer tilbyr det. Og det er ikke så uvanlig.

Skrevet

Når du bestiller sier du at du har veldig mye å ta opp og at du tror en dobbelttime må til. Da får du det.

Gjest rutangis netu
Skrevet

20 min er en dobbelttime hos min lege.Skal egentlig være 30, men blir aldri mer enn 20. Vet ikke hvem som får mine 10 siste min.

Bitis Gabonica
Skrevet

Tror alle legekontorer tilbyr det. Og det er ikke så uvanlig.

Synes det virker rart at de ikke kan gi dobbelttimer.

Hos min lege er det null problem. Faktisk var det legen selv som nevnte at jeg kunne gjøre det. Dette er på Humana i Bærum.

Skrevet

20 min er en dobbelttime hos min lege.Skal egentlig være 30, men blir aldri mer enn 20. Vet ikke hvem som får mine 10 siste min.

.. Etterarbeid..?

Skrevet

Jeg synes det høres snålt ut at de ikke "har" dobbelttimer. Det må da vel være det samme for legen om du er der dobbelt så lenge enn om du er der en enkelttime og så en annen person neste time. Denne skjønte jeg ikke.

Utrolig dårlig pasient-service. Hvis man har så mye man skal ordne at man vet at en enkelttime ikke holder, skal man da bare ta en enkelttime og så la legen bli forsinka da?

Jeg ville ha krevd å få en dobbelttime, jeg, fordi du har da krav på å få hjelp til det du skal ordne.

Skal da vel ikke være nødvendig å gå til en annen lege bare for det?

Dustete!

Gjest rutangis netu
Skrevet

.. Etterarbeid..?

Tror ikke han har noe etterarbeid etter meg! hehe... Iallefall husker han aldri hva vi snakket om sist. Han noterer underveis. Det er han og PC'm not meg iløpet av timen.

Forøvrig så er vel den tiden de oppgir til pasienten, enten det er 15 eller 30 min den tiden pasienten har tilgjenglelig, er det ikke det da? Etterarbeid må de planlegge mellom timene. Trodde jeg da. Ofte går jo neste pasient inn i det jeg går ut også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...