Gjest langt fra hypokonder Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Er det vanlig å ta en helsesjekk i ny og ne? Jeg er 23 år, og sunn og frisk, bortsett fra at jeg ofte er trøtt, og en del forkjølet. Jeg går svært sjelden til lege.Kan nesten ikke huske sist gang. Har aldri tatt en "vanlig helsesjekk":målt blodtrykk, kolesterol, blodprosent etc. Burde jeg bestille time? Og er dette dyrt/høy egenandel? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Nei, det er ikke nødvendig med noe helsesjekk så lenge du føler deg frisk og rask, ikke bruker p-piller osv. 0 Siter
Gjest langt fra hypokonder Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Nei, det er ikke nødvendig med noe helsesjekk så lenge du føler deg frisk og rask, ikke bruker p-piller osv. Oki, det var bra.Takk skal du ha! Jeg er en del trøtt, det er det eneste som "plager" meg. Men så legger jeg meg vel ofte for sent også:6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.