Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæ? Fortell...

"Møtte" er kanskje ikke riktige ordet, da.. Men her var første gang jeg "så" han, ja - for 3 1/2 år siden :-) Skravlet og diskuterte endel her og så snakket vi endel sammen på chatten og så til slutt så møttes vi i RL :-)

Ingen av oss hadde _noen_ som helst planer om at dette skulle bli romantisk (jeg var samboer på femte året..), men så sa det bare *pang*... fort gjort ;-)

Nå bor vi sammen i rekkehuset vi har kjøpt og planlegger DOL-barn :-p

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

8

• Ade|ina

7

• Hawkwind

6

• ShitDiddelyDo

3

Skrevet

var det sdd?;)

Hehe.. Nei, men jeg har møtt han også :-p

Skrevet

På resturant. Jeg var der med en vennine, og kelneren kom bort med en flaske vin til oss og en lapp til meg. Der stod det skrevet noen veldig pene ord, og jeg smeltet litt da, spesielt når jeg så hvem det var fra, så kjekk! ;) Vi dro på date ikke lenge etter:)

Skrevet

Hæ? Fortell...

Jeg vet også, men de får fortelle det selv om de ønsker.

Skrevet

På resturant. Jeg var der med en vennine, og kelneren kom bort med en flaske vin til oss og en lapp til meg. Der stod det skrevet noen veldig pene ord, og jeg smeltet litt da, spesielt når jeg så hvem det var fra, så kjekk! ;) Vi dro på date ikke lenge etter:)

Det er jo sånn man ser på film:)

Skrevet

Hmmh...! Og jeg som var helt sikker på at _jeg_ vet i alle fall ikke hvem du var før du skiftet nick...

...men det gjør jeg altså...?

Skrevet

Det er jo sånn man ser på film:)

hehe ja jeg vet det, kanskje han ser litt for mye på film? ;) Men det funket ihvertfal:)

Skrevet

hehe ja jeg vet det, kanskje han ser litt for mye på film? ;) Men det funket ihvertfal:)

hadde smelta jeg og, hvis han var kjekk da sånn som din:)

Skrevet

Et halvt år før jeg ble skilt. Da hadde ekteskapet vært dødt i minst 2 år, og jeg ventet på skilsmisse ved dom - noe jeg forlangte etter mange år i helvete.

Vi satt bare på ei trapp å ventet på taxi sammen og pratet. Dette var vel første gangen jeg hadde vært ute på noe alene, så for en gangs skyld hadde jeg det koselig, men skulle jo hjem, og det gjorde jeg jo selvsagt - reiste hjem.

Av en eller annen merkelig grunn, så glemte han meg aldri, og det rare var at han var en fjern venn av min venninne. Så det var rart når jeg snakket med henne og fortalte at jeg hadde pratet med......og sa at han var en usedvanlig hyggelig gutt. "Og milde er det han, jeg kjenner jo han sier hun og han er utrolig snill."

Jaja, det ble med det, frem til jeg ble skilt og traff han ute igjen - så intet snusk her folkens :-)

Da kom han bort til meg igjen, og vi pratet og hadde det koselig. Sånn holdt vi vel på en stund før det ble noe mer, fordi jeg egentlig ikke følte meg klar for noe nytt forhold, og han var ung, ja egentlig for ung for meg - syntes jeg.

Men vi endte nå opp sammen.

Skrevet

Hmmh...! Og jeg som var helt sikker på at _jeg_ vet i alle fall ikke hvem du var før du skiftet nick...

...men det gjør jeg altså...?

Ja.

Gjest vært sammen leenge...
Skrevet

I første klasse på barneskolen. På ungdomskolen ble det alvor. I dag er vi gift....

Gjest Dykkeline
Skrevet

Vi møttes i dykkeklubben. Og så forlovet vi oss på bunnen av et basseng mens en annen i klubben tok bilder. Han ble meget overrasket siden han ikke visste at vi var sammen en gang :-)

Skrevet

var det sdd?;)

*gliser* som det har blitt replisert her, er det ikke SDD.

*gliser mer*

Men leker meg med tanken på hva som kunne ha skjedd om det hadde vært en del av historikken på den tida.

Kunne blitt en ny norsk såpeserie det der - "Dolerne".

Skrevet

Jeg er blant dem som har funnet min livsledsager på DOL *s*

Skrevet

Hmf....da bør vel jeg og vite hvem du er da...?

Skrevet

Hmf....da bør vel jeg og vite hvem du er da...?

Ja :-)

Skrevet

Ja :-)

Men jeg håper du ikke gjetter her, for jeg skjuler meg som sagt ikke for dolere, men for en viss annen. Så la vær å gjett - vær så snill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...