Gjest Timari Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 jeg husker en gang naboen var på besøk. som vanlig ble det masse innvandrerprat når han var der. Dattera hans skulle IKKE bli sammen med en utlending. så trodde jeg at han var gått så jeg gikk inn til mamma på Kjøkkenet og spurte: "Hvorfor prater dere så mye om utlendinger når O er her. jeg blir så dritt lei Er han rasist eller?". Så ser jeg at han står rett bak meg. Han hadde ikke dratt enda. Da ble jeg flau gitt. Skulle gjerne hatt en hull å synke gjennom der da. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg syns ikke du skulle føle deg flau over den der i det hele tatt, Timari! Naboen din hadde jammen godt av å høre det! Kanskje det fikk ham til å begynne å tenke litt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er enig med hjertebarnet - var det noen som skulle være flau da så var det ikke du, men naboen din! 0 Siter
Gjest Sleivkjeften Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Har jo hendt noen ganger at en bemerker noe en synes er rart, stygt, merkelig, og så sier en i selskapet at 'slik har jeg' eller noe i den dur. Ganske flaut det da! Lover meg selv gang på gang at jeg ikke skal bemerke merkelige klær og andre rare ting, men munnen min spiller ikke på lag med meg! 0 Siter
stromme Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Møtte en bekjent av meg jeg ikke hadde sett på noen år, så sa jeg: Jeg ser du er gravid, så koslig..... Men, hun var ikke gravid....hadde bare lagt på seg. Flaaaaaaut (((( 0 Siter
Gjest Tullkjærring Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Det pinligste jeg har gjort skjedde for et par uker siden. Jeg fikk et nydelig smykke til jul. Noen dager senere fikk jeg besøk av vedkommende og vi begynner å diskutere smykker,ringer og øredobber...Uten å huske på hva jeg hadde fått av henne,sier jeg at jeg haaaater å gå med smykke....(åhhhhh,tenke først-snakke etterpå....!!!!) Jeg skjemmes enda... 0 Siter
Aishana Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Det første jeg kom på var en episode da jeg var liten. Jeg var ikke flau da, men det har jeg blitt siden. Svigerforeldrene til min søster kom til kaffe i jula og pappa jobbet nede i kjelleren med ett eller annet. Vi hadde ropt til han at nå var kaffen klar, men han kom ikke med en gang. Utålmodig som jeg var, (ventet sikkert på all godsakene på bordet) sa jeg at jeg skulle gå ned til pappa og si at det var Kirsten Maria (ei venninne av min søster) som var kommet, for DA pleide han å komme med EN GANG. Gjett om jeg fikk kjeft av min søster etter de var gått. Hehe, hva er det man sier barn og fulle folk snakker sant. Jeg hadde jo tydligvis observert at han var raskere til bords når KM var på besøk. Blir flau av å tenke på dette enda! 0 Siter
Sylvelin Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg skulle hente noe medisn for bestemora mi. Hun bor på et mindre sted, der medisin fra apoteket i byen blir sendt inn med buss og levert på nærbutikken. Jeg går inn å spør kassadama: "Har det kommet noe bensin til bestemor?" Så kommer jeg på hva jeg har sagt, jeg får helt jernteppe og kommer ikke på ordet medisin. *Flaut* Var en del kunder der og alle lo selvfølgelig.. Hehe.. Men måtte bare le selv. Komisk 0 Siter
petter smart Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg syns ikke du skulle føle deg flau over den der i det hele tatt, Timari! Naboen din hadde jammen godt av å høre det! Kanskje det fikk ham til å begynne å tenke litt? Hvis alle som ikke ønsket at datteren deres skulle bli sammen med noen av en annen rase, var rasister, ville nesten alle mennesker i verden vært rasister. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Det flauste jeg har sagt var etter at en del av oss gutta hadde vært på lokalfest med overnatting hos noen jenter en del mil unna oss. Kjæresten til han ene spurte meg noen dager etterpå om det hadde blitt noe på meg, og jeg sa at det bare var x og y og - så var jeg så opptatt med noe annet at jeg nevnte kjæresten hennes sitt navn ved en feil - som det hadde blitt noe på. Jeg rodde som faen, forklarte at jeg uttalte et feil navn, og det gikk bra. Men det kunne gått til helvete det der. Skikkelig til helvete. Han ble litt pissed på meg for det, men hun hadde faktisk sett meg slite så innihelvete når jeg forsøkte å oppklare feilen, at hun hadde trodd på meg. Ikke alle damer som hadde gjort det. Men den sleit jeg litt med, for det var feil som kunne fått konsekvenser. 0 Siter
Gjest ro ro til fiskeskjær.... Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Sist sommer hadde vi bestemt oss for å ta lunsjen ute i skogen, vi på jobb. Jeg gikk i sandaler, barfotet. Gikk sammen med ei anna og vi begynte å snakke om sandaler. Så sier jeg "noe av det styggeste jeg ser er folk med sandaler og tennissokker", og jeg la ut om det jeg både vel og lenge. Så ser jeg ned på føttene hennes... Grønne sokker og grønne sandaler. Hjelpe meg som jeg rodde... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Hvis alle som ikke ønsket at datteren deres skulle bli sammen med noen av en annen rase, var rasister, ville nesten alle mennesker i verden vært rasister. er enig. Da er vel mine foreldre vel så mye rasister, selv om de ikke sier det til andre enn meg. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Sist sommer hadde vi bestemt oss for å ta lunsjen ute i skogen, vi på jobb. Jeg gikk i sandaler, barfotet. Gikk sammen med ei anna og vi begynte å snakke om sandaler. Så sier jeg "noe av det styggeste jeg ser er folk med sandaler og tennissokker", og jeg la ut om det jeg både vel og lenge. Så ser jeg ned på føttene hennes... Grønne sokker og grønne sandaler. Hjelpe meg som jeg rodde... opplevde også en svært pinlig epsisode for mange år siden. Jeg tok følge med den nye nabojenta til skolen. Samtidig så kommenterte jeg en artikkel som var skrevet av en som jeg syntes hadde et fryktelig rart navn. "Det er det dummeste navnet jeg har hørt, sa jeg". "Det er faren min som heter det, sa hun. Gjett hvem som ble sprutrød og rodde som f... 0 Siter
Champagne Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg jobba sammen med en Rune Rudberg kloning, skikkelig harry og sleazy. Med cowboystøvler, wunderbaum og trønderbart. Han la an på meg hele tiden, så en dag på pauserommet beklaget jeg meg til en eldre dame som jobber der, hvor ekkel han var og at han trodde han var noe. Da sa hun: "Du vet at han er sønnen min..?" Jeg har aldri vært så flau! Moralen er: ikke baksnakk! 0 Siter
flisa Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg jobba sammen med en Rune Rudberg kloning, skikkelig harry og sleazy. Med cowboystøvler, wunderbaum og trønderbart. Han la an på meg hele tiden, så en dag på pauserommet beklaget jeg meg til en eldre dame som jobber der, hvor ekkel han var og at han trodde han var noe. Da sa hun: "Du vet at han er sønnen min..?" Jeg har aldri vært så flau! Moralen er: ikke baksnakk! Runde Rudberg har ikke cowboystøvler, wunderbaum og trønderbart. 0 Siter
Champagne Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Runde Rudberg har ikke cowboystøvler, wunderbaum og trønderbart. Jeg vet da vel det, fru pirk Jeg mente som type, altså en fyr med veldig mange damer.. 0 Siter
flisa Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg vet da vel det, fru pirk Jeg mente som type, altså en fyr med veldig mange damer.. PØH! 0 Siter
pasa22 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Var nettopp kommet i puberteten og skulle på en fest. Idet jeg kom inn døren så jeg en kjempekjekk gutt som sto der. Jeg haddet kort kjole og høye hæ(e)ler. Man måtte gå ned noen trapper og jeg var så opptatt med å se på denne gutten at jeg ikke så de trappene så jeg bokstavelig talt rullet ned, begynte å blø i kneet og strømpebuksen ble ødelagt. "rødme rødme" 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Sist sommer hadde vi bestemt oss for å ta lunsjen ute i skogen, vi på jobb. Jeg gikk i sandaler, barfotet. Gikk sammen med ei anna og vi begynte å snakke om sandaler. Så sier jeg "noe av det styggeste jeg ser er folk med sandaler og tennissokker", og jeg la ut om det jeg både vel og lenge. Så ser jeg ned på føttene hennes... Grønne sokker og grønne sandaler. Hjelpe meg som jeg rodde... Så heldig du er...dersom dette er det verste du har sagt mener jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.