Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Dette har jeg opplevd selv, faktisk, for mange år siden før jeg ble "kjent" med kroppen/ orgasme. Det var en følelse av utrygghet for å slippe seg helt løs. Følelsen var god/ vond, derfor ville jeg bare slutte. Et tips; du trenger ikke se henne dypt inni øynene når hun er på vei. La henne ligge å nyte, uten at dere ligger ansikt mot ansikt. Kanskje hun slipper seg mer løs da??

Fortsetter under...

Joda, jeg har tenkt på dette med fortid og om det kan ha hendt henne noe. Hittil har hun ikke fortalt noe om det. Dette med å nekte å få orgasme har vært sånn så langt tilbake som jeg har fått vite. Hun har faket for tidligere kjærester når hun har sett hvor frustrerte de har vært.

Takker for svar og ønsker flere synspunkter :)

Btw. Vi er ikke sammen på noe vis. Vi er venner, men har vel litt sterkere følelser enn bare vennskap. Forholdene ligger ikke til rette for mer.

Hei Larslur!

Er enig med fyrlykt!

Tror du hun får det bedre om du presser henne?

Hvis noen vil ha kyss og nekter sex er det et overgrep å bruke makt å gjennomføre det mot hennes vilje. På samme måten er det et overgrep når du mot hennes vilje vil at hun skal ha orgasme, mens hun kun ønsker sex. Orgasme er mer personlig enn bare sex! At hun er sterk når hun har panikk burde du ta som et tegn på at hun ikke vil!!!!!!!!

Skjerp deg!!!!!!!!!

Hei Larslur!

Er enig med fyrlykt!

Tror du hun får det bedre om du presser henne?

Hvis noen vil ha kyss og nekter sex er det et overgrep å bruke makt å gjennomføre det mot hennes vilje. På samme måten er det et overgrep når du mot hennes vilje vil at hun skal ha orgasme, mens hun kun ønsker sex. Orgasme er mer personlig enn bare sex! At hun er sterk når hun har panikk burde du ta som et tegn på at hun ikke vil!!!!!!!!

Skjerp deg!!!!!!!!!

Hvor er det det står i innlegget hans at han presser henne?!? Det må da gå ann å spørre om sånt uten å bli kritisert!!!

Hvor er det det står i innlegget hans at han presser henne?!? Det må da gå ann å spørre om sånt uten å bli kritisert!!!

"Hun er istand til å komme, men sier hun ikke vil. Vær gang hun kom nær orgasme stoppet hun meg. Om jeg ikke ga meg med én gang, vred hun seg nesten panisk unna. (dømrade så sterk hun ble i panikken... :)"

Dvs. Hun sier at hun ikke vil. Han prøver litt til likevel. Hun er heldigvis sterk når hun får panikk!!!!!

Overskriften er forøvrig: Nekter å få orgasme. Hvorfor gir han seg da ikke?

"Hun er istand til å komme, men sier hun ikke vil. Vær gang hun kom nær orgasme stoppet hun meg. Om jeg ikke ga meg med én gang, vred hun seg nesten panisk unna. (dømrade så sterk hun ble i panikken... :)"

Dvs. Hun sier at hun ikke vil. Han prøver litt til likevel. Hun er heldigvis sterk når hun får panikk!!!!!

Overskriften er forøvrig: Nekter å få orgasme. Hvorfor gir han seg da ikke?

Han skriver ikke at han tvinger henne, synes heller det høres ut som han er omtenktsom og vil gjerne at hun skal oppleve orgasme. Det er jo ganske spesielt å ikke ville ha det, vondt er det jo ikke akkurat. Og da må det gå ann å spørre andre om noen har noen synspunkter eller forklaringer på dette uten å bli kjeftet på!

Takk for alle tilbakemeldinger. Til dere (to) som tror jeg presser henne: Det kunne aldri falle meg inn å forsøke å tvinge ei jente til noe hun ikke vil. Det ville være mot alt jeg står for. Sex skal være noe begge parter ønsker, og selv om man utforsker sine egne og partnerens grenser, skal det aldri være ubehagelig eller skremmende.

Som de aller fleste forsto er jeg ute etter å forstå. Om jeg bedre forstår hva som hindrer henne i å slippe seg løs, ville jeg kanskje kunne gi henne det som skal til. Kanskje er jeg gammeldags til å være 29 år, men jeg finner like mye, om ikke mer glede i å se"hennes" nytelse, som min egen.

Igjen, takk for tilbakemeldingene. Om noen har flere tanker om dette, setter jeg pris på å få høre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...