flisa Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg driver og skal bestille meg tur på StenaLine - og har fått berkeftelse på mail at jeg er påmeldt som kunde. Men når jeg begynner å bestille turen så kommer denne meldingen opp når jeg skal få bekreftet reisen: "Valid email address is missing for distribution of the Itinerary" Hva fanken betyr det da? 0 Siter
Sør Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Hei, Det betyr "reiserute"! Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 "Valid email address is missing for distribution of the Itinerary" De mener de mangler en gyldig epostadresse som de kan sende reiseruten din til. Sannsynligvis er det et felt du ikke har fyllt ut med hvilken epostadresse du vil ha reiseruten sendt til. Det kan kanskje være forskjellig fra den vanlige epostadressen din? Med vennlig hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 "Valid email address is missing for distribution of the Itinerary" De mener de mangler en gyldig epostadresse som de kan sende reiseruten din til. Sannsynligvis er det et felt du ikke har fyllt ut med hvilken epostadresse du vil ha reiseruten sendt til. Det kan kanskje være forskjellig fra den vanlige epostadressen din? Med vennlig hilsen Takk! ...jeg har fylt ut alt som stod, og finner ingen "tomme ruter".- så da ringer jeg inn bestillingen i stedet, 0 Siter
flisa Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 "Valid email address is missing for distribution of the Itinerary" De mener de mangler en gyldig epostadresse som de kan sende reiseruten din til. Sannsynligvis er det et felt du ikke har fyllt ut med hvilken epostadresse du vil ha reiseruten sendt til. Det kan kanskje være forskjellig fra den vanlige epostadressen din? Med vennlig hilsen "Feilen" var at jeg hadde e-mail-adresse med "underscore" - herreminhatt....bestilte i alle fall mens jeg hadda "dama på trå'n". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.