Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje århundrets dummeste spørsmål, men kan jeg ringe og få en time hos en gyn. jeg har vært hos en gang før, eller må jeg ha ny henvisning fra lege? Jeg er mye dårlig og må få undersøkt det. Jeg har ikke blitt undersøkt, og kan ikke lenger skylde på stress. Kaster opp, konstant kvalm, sterke smerter. Jeg har bare vært til gu en gang, og synes det er veldig stressende og flaut. Jeg er 28år, så det er jo tåpelig å ikke takle det. Jeg er så redd for at noe er alvorlig galt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170684-unders%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det finnes ikke dumme spørsmål, men det er dumt IKKE å spørre om det man er i tvil om!

Hvis det er ledd i det du tidligere ble undersøkt for, og det ikke er gått lang tid, så kan du muligens få time uten henvisning. Hvis det er kvalme og smerter som er problemet, så vil jeg foreslå at du først snakker med din fastlege, for umiddelbart lyder det ikke til å være et ’gynekologisk’ problem. Man kan ofte komme litt skjevt ut hvis man starter utredningen hos en spesialist utenom allmennmedisin.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170684-unders%C3%B8kelse/#findComment-1121114
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...