MsSophie Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 En fyr, som jeg forresten skylder litt bank, har overtalt meg til å laste ned Mozilla Firefox nettleser. Og den funker jo igrunn greit den..., rent bortsett fra at den ikke markerer leste innlegg..., og det er jæ***g irriterende. Har vært inne på Verktøy-innstillinger-generelt, men det ser liksom ut som det er i orden.... ...so - hva gjør jeg...? 0 Siter
citoyen Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Dette er en kjent bug i Firefox. Den er gammel og har vært forsøkt fikset flere ganger, så ikke hold pusten mens du venter. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Den merker ikke besøkte linker før du laster inn siden på nytt - litt irriterende, men jeg har vent meg til det. "............................" 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 Den merker ikke besøkte linker før du laster inn siden på nytt - litt irriterende, men jeg har vent meg til det. "............................" ....det hjelper ikke hos meg....:-( 0 Siter
Prozak Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 ....det hjelper ikke hos meg....:-( Hmmmmm....rart. Det har vært slik på alle versjoner jeg har hatt. Dumt at en sånn liten ting skal ødelegge en glimrende browser. "............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.